Terug naar overzicht
Vroegere Kaat Tilley-winkel in Brussel is faillietBrussel - De vroegere winkel van modeontwerpster Kaat Tilley in de Koningsgallerij is failliet, net als de winkel in Antwerpen. Ze werden twee jaar geleden overgenomen door Espace. Kaat Tilley runde de winkels meer dan twintig jaar zelf. Twee jaar geleden werden ze overgenomen door de bvba Escape. Vandaag zijn de winkels in Brussel en Antwerpen failliet. De modeontwerpster betreurt het faillissement en wil nu nagaan waar het precies fout liep.Bron: http://www.brusselnieuws.be/artikels/economie/vroegere-... Groetjes,Véro
ik heb dit ook gehoord maar ik dacht dat het de winkels waren die zij een aantal jaar geleden overgelaten had aan iemand anders. Ik weet alleen niet of zij nog ergens anders een zaak heeft en of zij nog kledij ontwerpt, mss kan je eens beginnen zoeken op internetlesley12/06/2010
Hey,Ik weet dat er begin dit jaar een uitverkoop is geweest van haar kledij.Verder weet ik niet of er nog iets te verkrijgen is ...Tina1.05.10
Dag Katrien,Ik ben getrouwd in een kleed van Kaat Tilley (nog geen 2 maanden geleden, kwam uit de Brusselse winkel...) en het was echt een droomjurk; ongelooflijk veel positieve reacties gekregen! Kaat Tilley was zelf geen eigenaar meer van die winkels en is dus zelf niet failliet. Ik denk dus dat je nog steeds een bruidsjurk (of andere jurk) van haar kan kopen. Kijk eens op haar website (www.kaattilley.com ) onder "contact". Daar staat een emailadres waar je info kan vragen én een adres in Asbeek waar je (volgens de site) nog aan haar kledij kan geraken.Doen! Succes en geniet ervan!
Hey Katrien,Ik ben enorm geschrokken van je berichtje. Ik ben 26 dagen geleden getrouwd in een kleed van haar, uit de winkel in de koningsgalerij en niets deed mij vermoeden dat daar een faillissement zat aan te komen... Ik hoop heel erg voor jou dat die winkel er nog is want de kleedjes zijn stuk voor stuk fantastisch en de dames in die winkel (vooral Nathalie) zijn schatjes. Heb zelfs nog een trouwkaartje van hen gekregen...Als je in de buurt bent eens langs gaan? Dan weet je't zeker? Hoop voor jou dat het niet waar is...Evelien
Ik weet dat de winkel in Eksel er ook niet meer is, maar de reden???
Oh, wat jammer.Ik had zelf een kleedje van Tilley (wel geen bruidsjurk) uit de winkel in Brussel.En elke keer als ik langs de koningsgallerij liep moest ik effe naar de winkel gaan kijken.
Ja, ik was ook geschrokken toen ik dit las... Inderdaad een supermooie winkel, met prachtige kledij en heel lieve verkoopsters... Zonde...
de uitverkoop is vandaag in de winkel in Brussel gestart ... Ik zou snel eens gaan kiken deze week ... Er hangen nog zeer veel jurken ...Ann
Hallo, Ook ik ben getrouwd in een kleed van Kaat Tilley, ik vond het geweldig. Ik heb het gekocht in de winkel in Brussel en werd als een prinses behandeld, geweldig. Ik heb daar ook een prachtig juweel gekocht. Ik zou van dezelfde ontwerp(st)er best nog zaken willen kopen. Ik weet echter niet meer wie het was. Kan iemand van jullie mij hierbij helpen? Groetjes, Marleen+