TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessica
26-11-2009
|
21-10-2009 16:31:31
Hallo,
Goh, kan begrijpen dat dit niet leuk is. Vind wel dat als je er uiteindelijk niet uitkomt, er toch van beide kanten water bij de wijn gedaan moet worden. Trouwen doe je met twee en jullie moeten het alle twee goed vinden. Zoals ik kon begrijpen wil jij voor jullie dan met de vrachtwagen en de rest van de suite met taxi. Vind dit zelf een zeer goede oplossing. Zijn idee, ok heel mooi, maar praktisch!!! Er zijn misschien ook oudere mensen bij die lichamelijk niet meer zo goed zijn en het al wat moeilijker hebben om in en uit te stappen. Sorry, wil zeker niet grof over komen, maar is toch een beetje egoïstisch van hem als hij daar geen rekening mee wil houden.
Nog veel succes en hopelijk komen jullie er vlug uit.
Groetjes Jessica
|
|
Keshia
26-5-2018
|
21-10-2009 16:34:40
Hallo Jessica.
Het is helemaal niet grof hoor. Men zus en schoonbroer zeiden ook tegen hem dat dit een mooie oplossing is, maar bij hem is het alles of niets. Er zijn inderdaad ook oudere mensen bij en dan zou hij hen in een taxi laten zitten. Wat ik dan ook niet mooi vind: 1 taxi en de rest vrachtwagens. Heel moeilijk dus. Pffffffff. Hopelijk vinden we vlug een oplossing.
Groetjes Keshia
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
21-10-2009 16:51:42
Beste Keshia,
al van zodra ik je topic zag, dacht ik: "Amaai, da krijg je toch ni zomaar overal de binnenstad in en dan nog es zien te parkeren...".
Wellicht vormt het geen probleem, maar bij vrachtwagens moet je toch meer rekening houden met te smalle straatjes, te lage brugjes/tunnels, oudere mensen waarvoor dit er moeilijk zou kunnen zijn, het maakt best wat lawaai, ...
Natuurlijk, een droom van je aanstaande kan je niet zomaar verwerpen, probeer al die dingen op voorhand op te lossen, zien waar je ze in de buurt zou mogen parkeren, of het traject dat toelaat, hoe je het oplost voor je schoonouders, etc... Als er voor alles een oplossing gevonden wordt, des te beter. Maar als je aanstaande ermee geconfronteerd wordt dat er voor iets geen oplossing gevonden wordt, draait die misschien bij?
|
|
Keshia
26-5-2018
|
21-10-2009 16:58:33
Hallo Kathleen.
Als ik erover begin tegen hem wordt hij direct boos en zegt hij dat ik alleen maar problemen verzin om het niet te moeten doen met de vrachtwagens. Wat zeker geen waar is natuurlijk. Hij vind dat iedereen overdrijft en niemand het hem gunt. Ligt echt heel gevoelig. Denk er nu over na om eens samen te komen met de ouders en de ceremoniemeester om alles te bespreken. Deze zal daar een heel andere kijk op hebben dan ons hé.
Groetjes Keshia.
|
|
Katrien
15-5-2010
|
21-10-2009 17:25:00
Hallo, Ik zou idd het eens bespreken met een derde neutrale partij erbij. Ik vind het wel een heel tof idee van hem, maar praktisch gezien wordt het natuurlijk wat moeilijker dan bv een taxi hé. Probeer het eens te bespreken met iemand die er verstand van heeft, misschien draait hij een beetje bij. Ik zou het wel toffer vinden moesten jullie in vrachtwagen komen en de rest van de suite in gewone wagens. Zoals je ook het verschil hebt tussen de bruidswagen en de suitewagens. Daar vind ik helemaal geen stijlbreuk aan... En misschien kan je het thema 'vrachtwagen' nog ergens anders laten terugkomen door bv je huwelijksfoto's met de vrachtwagen te doen of een ander tof ideetje. Het betekent blijkbaar veel voor hem, maar ik denk dat jullie allebei een beetje moeten wikken en wegen... succes!
|
|
sofie
24-10-2009
|
21-10-2009 18:54:15
hey wij zijn alle2 chauffeurs en we wilden ook heel graag met de camions trouwen, dus hebben we voor ons en de hele suite camions voorzien van mijn verloofde zijn werk, er komen ook nog een heel deel collega's die ons komen feliciteren, we hebben zelfs politiebegeleiding en gereserveerde parkeerplaatsen voor de camions, heel goed georganiseerd.
wij trouwen in haacht 24-10-09
|
|
Rik
|
22-10-2009 16:47:16
Hé Keshia. Het zijn zoals je zelf zegt zijn ouders die er niet in willen. Alvorens jullie hiervoor in elkaars haren zitten, vraag hem of hij dit reeds met z'n ouders heeft uitgepraat. Afhankelijk van hun antwoord, kun jij daarna nog je vloek of zegen geven. Op deze manier ligt niet alles op jouw schouders alleen, ben je minder de zondebok. grtz www.discovideo.be
|
|
Natalie
17-7-2010
|
22-10-2009 17:40:33
Hallo Keshia
Hier nog een toekomstig 'vrachtwagen'-bruidje ;-)
Vooraleer jullie verder plannen, raad ik je aan eerst eens te informeren bij de gemeente/politie of dit wel kan. Om problemen de dag zelf te vermijden.
Want zoals je zelf aanhaalde, parkeren is niet niks met zo'n vrachtwagen, laat staan als je er een hele stoet hebt.
Wij zijn vorig jaar 2x naar een trouw geweest van collega's van m'n verloofde en zij hebben het als volgt gedaan...
1) Had de bruid (als verrassing) toestemming gevraagd aan de politie om 5 vrachtwagens aan de kerk te mogen zetten. Tijdens de mis zijn de collega's dan de camions komen zetten en bij het buitenkomen was het een kabaal van jewelste (bruidegom was zeeeeer ontroerd) Van de kerk zijn ze dan met de vrachtwagen nr de feestzaal gereden in kolonne. Daar heeft iedereen dan een glas gedronken en de camions terug nr huis
2) Hadden de collega's (na goed ik geïnformeerd te hebben bij gemeente) als verrassing 3 vrachtwagens aan het stadhuis gezet (konden er niet meer staan) en bij het buitenkomen van het bruidspaar zijn die dan weer beginnen claxonneren ed. Bruid en bruidegom zijn dan met de camion nog enkele fotootjes gaan nemen en dan weer huiswaarts.
Ikzelf heb ook al eens geïnformeerd en weet dat er niet meer dan 3 trucks mogen/kunnen staan aan het gemeentehuis. Wij vertrekken gewoon nr daar met de auto en nadien zullen we met de vrachtwagen nr de feestzaal rijden.
Natuurlijk moet je dan wel collega's hebben die je door dik en dun kan vertrouwen!
En wat de familie betreft, eerlijk, ik zou er niet aan beginnen... 't Is gewoon niet practisch, zowel om in als uit te stappen als voor het parkeren.
Mss kan je je toekomstige ook verrassen door met enkele collega's af te spreken dat toch zeker zijn truck er zal zijn, als jullie buitenkomen. Geloof me, content zal hij zeker zijn! Heb er zo al 2 gezien en 'k weet dat mijn ventje ook ontroerd zal zijn om zijn 'grote liefde' daar te zien.
'k Hoop je hiermee geholpen te hebben, want 'k weet heel goed wat het is... Ze mogen ons nog zo graag zien, die truck is en blijft hun grootste liefde he
Nog veel plezier bij de verdere voorbereidingen!
Grts Natalie
|
|
Krista
|
22-10-2009 20:00:09
Hey Keshia,
Wij zijn in mei gehuwd en hebben als bruidswagen de trekker van mijn firma gebruikt. M'n ventje ( die overigens geen professionele chauffeur is maar wel een rijbewijs CE heeft ) was helemaal in z'n nopjes :) We hadden ook veel bekijks onderweg. De rest van de familie is gewoon met z'n eigen auto gereden. Aan de kerk stonden 3 collega's met hun trekker als verrassing op ons te wachten als we buitenkwamen. Misschien is dat voor jullie ook een optie. Gewoon de trekker van je verloofde gebruiken als bruidswagen. En je kan altijd op zijn werk enkele foto's trekken. Hebben wij ook gedaan en dat was heel leuk. Hopelijk komen jullie er snel uit!
Groetjes, Krista
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|