Terug naar overzicht
Ik heb m'n trouwkleed bij maxim's couture gekocht voor € 1200 dus het valt een beetje vanaf welke jurk je zoekt. er zijn goedkopere en duurdere tussen.
Ik ga maandag ook passen in Maxims in Aarschot.Wat een toeval.Je hebt hier ook verschillende prijscategoriën. Maar ja, zullen dat volgende week wel zien.Heb prijzen van bij Linx Fashion, en daar had ik al een kleed gezien van 1300 euro.Nathalie
Hey,je hebt er daar in alle prijsklassen. Ik heb 2 kleedjes van Rembo Styling op 't oog en die kosten bij Maxim's Couture in Mechelen 1.139 en 1.365 Euro.GroetjesSabine
ik heb mijn jurk ook gekocht bij maxims, ik heb ook een goeie 1200 euro betaald
Ik heb bij Maxims zeker kleedjes gepast rond de €1000...uiteraard geen Linea of Van Kets...het is trouwens niet de winkel die de prijzen bepaalt, wél de merken. Dus heb je een winkel die enkel de duurdere merken aanbiedt dan heb je een "dure" winkel. Als je zelf zegt wat je budget ongeveer is zullen ze je ook wel zeggen welke merken daar dan invallen en dan kan je zo kiezen
Dag Véronique,Ik heb mijn trouwkleed ook gekocht bij Maxim's in Aarschot... Je vindt er zoals iedereen hier zegt wel kleedjes van allerlei prijzen!Ik wou je alleen nog meegeven dat de service er echt wel SUPER GOED is! De verkoopsters zijn niet opdringerig, ze laten je super veel kleedjes passen, zeggen eerlijk hun gedacht en zijn stipt in hun afspraken... En dat is toch ook heel erg belangrijk!Veel succes met het passen! Sara(reeds 76 dagen getrouwd) :)