Terug naar overzicht
Hallo,wie ik jullie zeker kan aanraden is Jos Timmerman uit Loppem.Ik weet natuurlijk niet wat jullie duur vinden maar ik heb de indruk dat de proffessionele ceremoniemeesters ongeveer allemaal in dezelfde prijsklasse zitten.Een website hebben ze niet maar je kan enventueel eens informaren via hun e-mail adres: jos.timmerman.bvba@skynet.be.Met de bloemen ga ik je minder kunnen helpen vrees ik, die worden bij ons verzorgd door een vriend van ons.Veel plezier met jullie voorbereiding!!
Hoi Kate;Wanneer trouwen jullie?Wij op 24 juni 2006 in AntwerpenGroetjes Cindy
hoi,Wie ik jullie echt kan aanraden is 'ceremonie Roger' uit Meulebeke! Heel vriendelijke mensen en zeer goede service!!!!!Grtz Debra
Naast Jos Timmerman zeker aan te bevelen, kun je ook even informeren bij ceremonie Patrick uit Assebroek (zie deze website).Bloemen:uit Oostkamp 'Bloemenweelde' in de Kortrijkstraat,of Amaranthus in Hertsberge (zie ook deze website.Alvast veel succes!
Dankjewel voor de goede raad. Wij hebben ondertussen al contact opgenomen met Patrich uit Assebroke maar ik ga ook even bij Roger uit meulebeke en Jos uit Loppem informeren. Wij trouwen op 10 juni 2006.Greetz