Terug naar overzicht
Hey Wij zijn getrouwd met een koets en betaalden 350EUR, voor de huifkar was het ook 350EUR. Wij hebben verschillende mensen gecontacteerd voor prijzen en hebben dan een keuze gemaakt. Er zaten heel veel verschillen tussen de prijzen. Veel plezier! Ellen
Hey,Wij zijn in september getrouwd met paard en koets, en hadden nog een paardetram voor onze suite...voor alletwee de koetsen kwam het op 800 euro van 12u tot 17u.Groetjes
Wij betalen 350 euro + extra kosten omdat het een eindje van bij ons is! Dus 400 euro voor onze droomkoets!
HeyWij trouwen in april en ook wij hebben de keuze genomen voor paard en koets en voor de rest van de suite een huifkar. Wij betalen in totaal 600 euro.groetjesPetroeska
Wij betaalden voor onze huifkar net geen €250 voor een hele dag.Groetjes!Véro
Hoi!!Wij trouwen met een Omnibus (plaats voor ong. 18 personen) getrokken door 3 paarden en betalen hiervoor 550 Euro.GroetjesSabine
wij trouwen ook in een koets maar hebben eerst naar verschillende gegaan voor prijs te vragen allemaal 300 euro voor 4 unu hebben we één betalen wel 400 maar die hebben we voor heel de dag
Wij hebben dit vervoer cadeau gekregen, maar ik weet dat dit normaal gezien €400 gekost zou hebben.
Hallo Annabel,Wij hebben ook voor een koets gekozen en betalen voor 4 uur 225 euro. De bloemstukken kosten 20 euro per stuk, maar dat is niet verplicht.Groetjes,Gwinny13/08/2010
he gwinny,waar heb jij deze koets besteld.grts anna
Hallo,Wij hebben deze bij "Ceremoniekoetsen Jan Heylen" besteld.Deze komt van Olen. Als je graag meer informatie wenst, kan je bellen naar het nummer 014/21 91 61.Ze hebben jammer genoeg geen website.Groetjes,Gwinny13/08/2010
oei oei das wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver van ons vrees ik....ben van oostvl:)
oei ja, dat is inderdaad wat ver :)ik wens je nog veel succes met je zoektocht :)