Terug naar overzicht
Hoi Margo,wij zijn ook getrouwd met een koets. Echt doen, zo zalig! Ik ben van de Kempen dus kan je geen adresje geven, maar zeker en vast niet twijfelen, doen gewoon!grtjsAnne
Hey Onze koets en huifkar kwam van Hugo Boelens uit Oost-Eeklo. De koets en huifkar waren uiterst verzorgd en op onze dag was het echt schitterend. Wij trouwden in Destelbergen, ligt er ongeveer 20à25min van en was geen probleem om tot daar te komen. Als je interesse hebt, stuur me dan maar een mailtje en ik geef je zijn nr. (ellen-de-smet@telenet.be) Groetjes Ellen
Hoi Margo,Wij trouwen in Mechelen met een omnibus (plaats voor ong 18 personen) getrokken door 3 paarden. Mechelen is niet echt bij jullie in de buurt maar het 'hoofdkantoor' is bij BCLimo in Gent, dus mss toch de moeite? De omnibus valt trouwens supergoed mee van prijs.GroetjesSabine
Ga eens kijken op www.huifwagen.be Daar vind je vast wel meer info.Deze mensen zijn van Beernem, maar zijn beschikbaar in het hele land.Wel geloof ik dat ze enkel nog met Friese paaren trekken, maar je kan natuurlijk altijd eens informeren. Zo ook over hoeveel paarden je voor de huifkar zou willen.In de huifkar kunnen er ca 22 volwassen personen plaatsnemen, dus je kan al een heel stuk van je suite meenemen ;-)'k Weet niet of ze ook een koets ter beschikking hebben, maar ook daar kan je naar vragen natuurlijk.Grts
wij zijn met huifkartochten Den Teugel uit Stekene getrouwd.maar je hebt nog een zeee van tijd hoor.Bij ons is dat maar 2 maand op voorhand beslist ofzo.Ongeloofelijk hoe bruidjes hier al zitten stressen.SuccesMarieke