Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

koets of huifkar

21-10-2009 20:55:54
Dag bruidjes! Wij trouwen op 4 september en ik had zo graag met paard en koets of huifkar getrouwd. Wij wonen in de buurt van Gent. Heeft er iemand voorstellen?

Margo
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1852

Anne
7-8-2009
 Meld misbruik21-10-2009 21:58:05

Hoi Margo,

wij zijn ook getrouwd met een koets. Echt doen, zo zalig! Ik ben van de Kempen dus kan je geen adresje geven, maar zeker en vast niet twijfelen, doen gewoon!

grtjs
Anne

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik22-10-2009 8:29:32

Hey

Onze koets en huifkar kwam van Hugo Boelens uit Oost-Eeklo. De koets en huifkar waren uiterst verzorgd en op onze dag was het echt schitterend. Wij trouwden in Destelbergen, ligt er ongeveer 20à25min van en was geen probleem om tot daar te komen. Als je interesse hebt, stuur me dan maar een mailtje en ik geef je zijn nr. (ellen-de-smet@telenet.be)
Groetjes
Ellen

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik22-10-2009 9:32:45

Hoi Margo,

Wij trouwen in Mechelen met een omnibus (plaats voor ong 18 personen) getrokken door 3 paarden. Mechelen is niet echt bij jullie in de buurt maar het 'hoofdkantoor' is bij BCLimo in Gent, dus mss toch de moeite? De omnibus valt trouwens supergoed mee van prijs.

Groetjes
Sabine

Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik22-10-2009 17:22:02

Ga eens kijken op www.huifwagen.be
Daar vind je vast wel meer info.

Deze mensen zijn van Beernem, maar zijn beschikbaar in het hele land.

Wel geloof ik dat ze enkel nog met Friese paaren trekken, maar je kan natuurlijk altijd eens informeren. Zo ook over hoeveel paarden je voor de huifkar zou willen.

In de huifkar kunnen er ca 22 volwassen personen plaatsnemen, dus je kan al een heel stuk van je suite meenemen ;-)

'k Weet niet of ze ook een koets ter beschikking hebben, maar ook daar kan je naar vragen natuurlijk.

Grts

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik23-10-2009 16:02:16

wij zijn met huifkartochten Den Teugel uit Stekene getrouwd.
maar je hebt nog een zeee van tijd hoor.
Bij ons is dat maar 2 maand op voorhand beslist ofzo.
Ongeloofelijk hoe bruidjes hier al zitten stressen.

Succes

Marieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...