Terug naar overzicht
Ik ga dit zaterdag allemaal beleven voor de eerste keer. Ik moet wel zeggen dat ik wat zenuwachtig ben. Want wat als je nu geen enkel kleed mooi vindt?Wij zijn bijna een jaar verloofd, de tijd vliegt heel snel!Genieten van deze tijd, dat moeten we doen.Nathalie17/07/2010
Wij hadden op de modeshow heeel veel kleedjes opgeschreven (elk een stuk of 50, wel veel dezelfde).We hebben bij het passen gewoon onze lijst afgegeven, en Maya heeft ons dan een aantal jurken laten passen, telkens per twee, omdat we het belangrijk vinden dat ze ook bij elkaar passen. Ze zoekt mee naar jouw stijl en laat je in die stijl dan een aantal jurken passen!
Hey ,Ik ben gisteren voor het eerst gaan passen en had met het eerste kleed echt direct een goed gevoel ! Nog 10 andere aangehad maar nope het eerste was het beste ! Ik was verkocht en mijn getuige ook , ga nu maandag terug passen met mijn mama MAAR nu vroeg mijn mama om een foto te zien Ik ben dan gaan surfen en heb een foto van mijn kleed gevonden MAAR Het is geen mooie foto en nu is heel mijn wow-gevoel weg.... :-(Iemand raad ??Charlie
hey charlie,ik ben gisteren gaan passen en mijn kleedje gekocht. Het was een kleed dat ik op de kapstok niet echt wow vond maar toch eens wou passen maar toen ik het aan had was het fantastisch. op foto is da ook weer anders (een ander model en zo). het belangrijkste is als je het aan hebt en je goed voelt. Maandag zal je het weten als je het nog eens aan hebt. groetjes claudia
kijk ook eens op de site van panimodaveel keus, en niet duur