Nu Online
Momenteel zijn er 443 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Droomjurk gevonden!!!!!

23-10-2005 16:45:57
Hoi bruidjes,

Op zaterdag 22 oktober had ik een afspraak bij Linea Raffaëlli in Brugge om er voor het eerst trouwjurken te gaan passen!
Ik had al de catalogus thuisgestuurd gekregen en had zo mijn favorieten aangeduid! Wat bleek...Mijn topfavoriet staat me beeldig (al zeg ik het zelf)! De verkoopsters waren het allemaal met me eens, deze jurk was het!!! Het is heel jammer dat ik hem nog niet heb kunnen bestellen! Op 20 november moet ik nog naar een modeshow en op 22 november heb ik een afspraak gemaakt in diezelfde winkel, ik wil nog eens rondkijken bij iemand anders maar toch zit ik al de hele tijd aan mijn Droomjurk te denken! En hoe meer ik eraan denk dat dit misschien 'de jurk' word, hoe emotioneler dat ik word! Ik beeld me dan de hele dag in met het kleed en dan komen de traantjes van geluk!!! Ik ben zowaar verliefd geworden op die jurk!
Graag wil ik iedereen bedanken die gereageerd heeft op mijn vorig bericht i.v.m Linea Raffaëlli! Jullie hadden allemaal gelijk!!! Ze zijn daar super vriendlijk en je ziet dat ze het menen, het is geen show die ze verkopen!
Dat de tijd nu maar wat vlug gaat, zodat het gauw 22 november is want dan zal de knoop doorgehakt worden!!! Word het dan mijn droomjurk van Linea Raffaëlli of word het een andere jurk!
Ik hou jullie op de hoogte!

Grtz Debra
(11/08/06)

Debra
11-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 775

Kate
10-6-2006
 Meld misbruik23-10-2005 16:49:11

Proficiat met je jurk. Aan je enthousiasme te lezen zal je er die dag beeldig uit zien. Ik trouw in juni volgend jaar en ik moet nog beginnen zoeken achter mijn jurk.
Moet je op voorhand een afspraak maken om een trouwkleed te kunnen passen of mag je zo binnenwandelen. Ik hoop dat ik nog niet te laat ben met zoeken!

Veel succes.

eef
18-2-2006
 Meld misbruik23-10-2005 19:36:55

Hoi!
ik ben al weken op zoek naar een winkel waar ze de nieuwe collectie van raffa al binnen hebben. mijn dag is nl op 18 februari gepland. nergens hebben ze de jurk al die ik wil passen. hebben ze in brugge al de volledige collectie? hoop dat je de jurk naar je zin vindt, en volgens mij heb je ze al gevonden. groetjes

stefanie

Meld misbruik23-10-2005 23:05:54

hoi debra,

Ik was één van degenen die de vorige keer had gereageerd op je berichtje. Zoals verteld had ik dus daar onlangs een topje en broek gekocht. Jammergenoeg was er reeds een piepklein gaatje in de tule van mijn topje gekomen waar ik werkelijk het hart van in was. Ik dus terug naar de winkel en ze hebben me daar SUPER geholpen. Ze hebben het zo vakkundig weggewerkt, je ziet er werkelijk niets van. De bazin heeft het miniscule gaatje zelf weggeborduurd. Zaterdag ben ik het gaan ophalen en ik verwachtte me aan een peperdure rekening, maar hoefde helemaal NIETS te betalen. Met andere woorden: niets dan lof dus over die winkel!!

kMoet wel zeggen; toen ik zaterdag in de winkel stond om mijn topje te komen ophalen, en ik zag daar al die bruidjes zo staan passen.... (wie weet stond jij daar wel????)... ik begon verdorie ook veel zin te krijgen om op zoek te gaan naar een jurk! Zal er stillaan toch eens naar beginnen uitzien; ik trouw den 5de augustus. En als ik je nog even vragen mag? Ben jij soms van regio Brugge en waar is die modeshow op 20 november?? Misschien da ik dan ook wel eens ga kijken.

Groetjes en nog heel veel voorbereidingsplezier!
Stefanie

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik23-10-2005 23:39:32

Aan Kate,

Ik denk dat je het best een afspraak maakt want dan nemen ze echt wel de tijd voor je. Bij Linea Raffaëlli rekenen ze een 2-tal uur voor een eerste pasbeurt!
Je bent zeker nog niet te laat want Linea Raffaëlli is een van de eersten waarvan de nieuwe collectie al in de rekken hangt! De meeste andere winkels starten pas met hun nieuwe collectie in november!
Veel plezier met de voorbereidingen en ook met je allereerste pasbeurt!!!

Grtz Debra

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik23-10-2005 23:44:52

Aan Eef,

Bij de conceptwinkel van Linea Raffaëlli in Brugge is de volledige nieuwe collectie al binnen van begin oktober!
De jurken dit jaar zijn gewoon prachtig! Er zijn ook 2 nieuwe kleuren in de collectie: (oud) roze en blauw! In Brugge werken ze met een systeem waar je ringen over de kapstok, van de jurk die je mooi vindt, moet schuiven! Je krijgt er zeker een 15 à 20! En geloof me, al m'n ringen waren op! Dat zegt genoeg hé! Ik heb er meer dan mijn goesting gevonden. Ik vind de collectie 2006 meer de moeite dan de collectie van 2005! Neem het van mij aan: je vindt er zeker iets!

Veel succes met je zoektocht en maak maar vlug die afspraak want momenteel is het er druk, zei één van de verkoopsters me!
Maar voor een kersvers bruidje maken ze daar maar al te graag tijd!!!

Grtz Debra

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik23-10-2005 23:50:48

Aan Stefanie,

Ik ben idd van de regio Brugge? Ik ben afkomstig van Beernem maar ben onlangs naar Oostende verhuist! En daar gaat op 20 november die modeshow door! In Scarpellini in de Nieuwpoorsesteenweg! Telnr: 059/25.16.65 je reserveert best je plaatsen! 4 euro voor een ticket! De modeshow gaat door om 14u!Ze hebben daar alle merken! Daarom dat ik daar ook eens wil langs gaan want ik heb het ook wel voor de trouwjurken van Rembo Styling en Mathyro!
Ik had zaterdag om 10u een afspraak, wie weet heb je me idd zien glunderen in mijn droomjurk!
Mag ik vragen van waar jij bent?
Tof dat je een week voor me trouwt! Waar trouw je, zou mss eens kunnen komen zien aan de kerk, vind ik wel leuk!
Veel succes met je zoektocht naar een jurk! Echt super leuk!

Grtz Debra

stefanie

Meld misbruik24-10-2005 21:33:51

hoi Debra,

ik ben in de winkel geweest rond 11u30, dus het zou best wel eens kunnen hé... ;-) In elk geval; alle bruidjes die ik daar gezien heb, zagen er schitterend uit!!! GEWEEEELDIG om het in Wally-termen te zeggen.

Dankjewel alvast voor de tip van die modeshow. Ik weet nog niet of ik kan komen maar kzal er alvast tijd voor proberen vrij te maken!!

Ik trouw in Sijsele (Damme)voor de kerk (5 aug)en een dag eerder in Maldegem voor de wet (ik woon nu immers in Donk). Dus als je nie weet wat gedaan die week voor je huwelijk, kom gerust af! ;-)

grtz stefanie

Sofie
11-8-2006
 Meld misbruik3-11-2005 14:02:44

Waar heb jij die catalogus aangevraagd?

Groetjes

Sofie
11/08/06

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik6-11-2005 19:47:19

Hoi sofie,

Ik heb de catalogus verkregen in één van de conceptwinkels van Linea Raffaëlli! Maar dat was er één van de collectie 2005! Ze hebben mijn naam en adres opgeschreven en zoals beloofd kreeg ik de nieuwe catalogus, met collectie 2006, begin oktober toegestuurd!
Ik ben naar de conceptwinkel in Brugge geweest! Je kan mss eens surfen naar 'www.linearaffaelli.com' en eens kijken waar die andere conceptwinkels zich bevinden! Maar ik denk dat ge mss in andere bruidswinkels, waar ze meerdere merken van trouwjurken verkopen, ook wel een catalogus kan verkrijgen!
Veel succes!

Grtz Debra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info