TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tami
26-6-2010
|
22-10-2009 15:02:29
Beste Flore, een goede dj is niet goedkoop maar met hem staat of valt je feest, hé. Hoeveel mag dit kosten ? Groetjes
|
|
Ellen
26-5-2012
|
22-10-2009 15:28:16
He Flore,
kan je niet eens vragen aan de zaal of ze geen dj's kennen?
Regio roeselare ken ik Bis events. Die hebben tevens een site. groetjes
|
|
vanessa
3-12-2010
|
22-10-2009 15:38:39
hallo
mss een all party avants contacteren van in menen heel goede dj voor betaalbare prijs 450euro meer info op zen site www.allpartyevents.be wij hebben hem al gehoord en bezig gezien en hij komt onze trouw doen. Voor de gegevens mag je mailen ook
groetjes vanessa vanessa280585@hotmail.com
|
|
Chantal
|
22-10-2009 15:44:15
Hey Flore,
Wij haden klimaxs music eens in de Cofar. Was zeer goed volgens ons. Voor onze feest is hij reeds bezet en we trouwens pas volgend jaar in juli. Zijne site is www.klimaxsmusic.be
Chantal & David 3-07-2010
|
|
Rik
|
22-10-2009 16:35:26
He Flore, ik ben vrij, muziek volgens je wensen. strauss-house-oldies-dance-retro-rock... Geen overuren/transport. Optioneel voor een kleine prijs: -videoscherm: musicclips,jullie oude en nieuwe foto's, slideshow -alles in HD gefilmd vanaf de receptie, gemonteerd naar dvd in box, gratis short trailer in HD (kun je mailen).
meer referenties, trailers info@discovideo.be www.discovideo.be grtz
|
|
Mieke
14-11-2009
|
22-10-2009 17:16:32
Wij hebben Sonatek vorige zomer gevraagd voor mijn verjaardag en voor het jaar ervoor voor mijn vriend zijn verjaardag. Wij vonden hem echt heel goed.
Hij luistert echt naar wat er gevraagd wordt en je mag hem een playlist geven. Hij probeert hier zoveel mogelijk liedjes van te draaien. Hij vind dit blijkbaar gemakkelijk omdat hij op deze manier zoveel mogelijk rekening kan houden met de wensen van de klant. Hij draait echt muziek van de jaren 50 tot hedendaagse muziek. Het is wel zo dat hij geen hele avond een specifiek genre speelt (zoals enkel StuBru-muziek of trance of techno). Hij probeert een beetje voor iedereen te draaien.
Wij waren alleszins heel tevreden en nemen hem dan ook voor ons trouwfeest. Ik zie wel dat het voor redelijk kort is, dus ik zou niet te lang wachten hoor.
@Tami: een goede dj hoeft echt niet duur te zijn hoor. Wij kennen dj's die veel geld vragen, maar die het echt niet waard zijn.
groetjes Mieke
|
|
valerie
|
23-10-2009 4:00:47
dj sergio vind ik de max of dj frankee beiden uit w-vl als je hun gegevens wil stuur hen een mailtje dj-sergio@telenet.be of dj-frankee@telenet.be groetjes en proficiat met jullie huwelijk
|
|
Leen
|
23-10-2009 9:55:05
|
|
Isabel
28-8-2010
|
23-10-2009 9:57:40
Hello!
Wij trouwen volgend jaar ook in Ter Eeste en hebben Studio Happy Music geboekt. De prijs viel mee en heb een telefoontje gepleegd naar een koppeltje dat daar ook onlangs trouwde en deze dj had en ze waren superenthousiast!
|
|
Bjorn
|
|
|
paul
|
|
|
Antwan
|
12-11-2009 23:42:22
goedenavond Flore, ik weet niet of de keuze al is gevallen op een van onderstaande DJ's maar voor weinig euro's kunnen we wellicht een deal sluiten.
Bel ons even over wat u met Sonatec bedoeld +31657598408
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|