Terug naar overzicht
Hej! Wij houden ons feest ook in het Speelhof in Sint-truiden, maar in de zomer! Ik vind het een hele mooie locatie! Ik heb dus zelf nog geen ervaring met de zaal, maar heb voor het boeken wel gemaild met een bruidje dat daar een aantal maanden geleden getrouwd is. Als je me even een mailtje stuurt op (ib.trouw@gmail.com), stuur ik je haar e-mail adres door. Zij trouwde wel in juni geloof ik, dus zal je vrees ik ook niet kunnen helpen met je vraag of de zaal te koud is in de wintermaanden... Maar misschien wel met andere dingen hé! Groetjes!
Beste,Ik ben daar al eens naar een feest gegaan & ik moet zeggen dat was zéker ok !mooie zaal, lekker eten & veel veel drank ze doen daar thans veel trouwfeesten
Dank jullie wel! Bert - ze doen daar inderdaad veel trouwfeesten, daarom vond ik het raar dat niemand reageerde :)Inneke - spannend he! Ik mail je meteen!
Hallo Is de 1000 euro zaalhuur van de Tiendeschuur van het speelhof in Sint-Truiden er in begrepen, of kom ze er nog extra bij. Bij ons zei hij dat het enkel bij fuiven is en nu zegt hij dat ze erbij komen, heb ik me vergist? Ik zal het graag van nog een klant weten, want 1000 euro extra is voor mij veel geld, boven het eten en drinken. Groetjes