TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Keshia
26-5-2018
|
22-10-2009 15:13:43
Hallo Debby.
Sommige kleedjes zijn echt niet mooi op foto, maar als je ze aanhebt zijn ze echt prachtig! Als jij en je getuige vonden dat het prachtig was, zal dat zeker en vast zo wel zijn! Als je maandag het kleedje weer aandoet zal je zeker en vast stralen.
Groetjes Keshia 17/07/2010
|
|
Rebekka
20-3-2010
|
22-10-2009 15:16:05
Beste Debby,
Wat is er storend aan die foto? Als het niets met het kleed te maken heeft zou ik er mij niet teveel van aantrekken. Het belangrijkste is natuurlijk hoe jij ermee staat en welk gevoel je erbij hebt. En je getuige vond het ook mooi. Ik zou er enkele nachtjes over slapen en die foto proberen te vergeten.
Veel succes nog met je zoektocht!
|
|
debby
23-10-2010
|
22-10-2009 15:19:36
Hey
wat mij stoort aan die foto is dat het kleed wa wegvalt...Is precies niks speciaals aan het kleed....Terwijl het juist een speciale V- lijn heeft ( voor-en achterkant ) Ik wil absoluut een kleed dat vlot valt heel de dag en dat ni te druk is dus liever geen extra'kes dan wel maar op die foto ziet het er goedkoop en zo gewoontes uit :-(
X Debs
|
|
Alexandra
1-5-2010
|
22-10-2009 15:49:34
Hey, Dat van mij trekt op foto's ook op niks, maar in het echt vind ik het supermooi. Ik denk dat dat wel vaker voorvalt. Niets van aantrekken en kijken naar het totaalplaatje : jij in het kleed en hoe dat eruit ziet een aanvoelt! Groetjes, Alexandra
|
|
debby
23-10-2010
|
22-10-2009 15:52:40
Hey,
Ben blij da nog iemand hetzelfde zegt :-) Ik ga maandag opnieuw passen en ga mijn mama een foto laten nemen Zo zie ik hetzelf op foto met mij erin, mss helpt dat !
Bedankt voor de tips ladies Debs 23.10.2010
|
|
Edel
7-8-2010
|
22-10-2009 16:13:11
Hey,
Gewoon maandag terug passen en bekijk dan of je wow-gevoel terug is! Mijn kleed was op een kapstok ook niet meteen het kleed dat me opgevallen was maar toen ik het aanhad was het prachtig!!!!!!!!!!!!!
Groetjes, Edel 07/08/2010
|
|
lotje
30-5-2009
|
22-10-2009 16:30:46
Hier ook hetzelfde: op foto vond ik het kleed ook niet echt wow, maar iedere keer dat ik het aan had, kreeg ik wel een 'dat ist' gevoel. + 't was ook het eerste kleed dat ik had gepast, waardoor ik ook begon te twijfelen aan mezelf, maar wat ik ook deed en hoeveel ik ook paste ik kwam altijd weer bij hetzelfde kleedje uit.
|
|
Ellen
3-7-2010
|
22-10-2009 16:53:34
Hey,
Ik ben vrijdag ook gaan passen voor de eerste keer. Ik heb een kleedje gepast waarvan zowel als mn mama helemaal weg waren op foto, maar we vonden het beiden niets als ik het aan had... En mn favoriete kleedje vind ik zelf veel mooier als ik het aan heb dan op foto.... Dus gewoon geen foto tonen en gaan passen, t moet tenslotte jou goed gaan eh
Groetjes Ellen
|
|
Astrid
22-5-2010
|
22-10-2009 17:26:45
Hoi Debs, inderdaad leuk te horen dat ik dit gevoel dus niet alleen heb. Ik ben al 2 keer hetzelfde kleedje gaan passen (één keer met mijn moeder en één keer met mijn zus) en telkens had ik dat SUPERgevoel van een prinses te zijn (klinkt stom, maar zo is het wel). Hetzelfde kleedje op de website gezocht en op mijn computer bewaard om af en toe eens te kijken en ... kvind het eigenlijk helemaal niet mooi meer. Probleem is dat daardoor het mooie beeld vervaagd! Ik weet het totaal niet meer nu. Over 14 dagen ga ik nog eens een ander kleedje opnieuw passen dat ik toen ook mooi vond... maar dan moet de beslissing vallen hoor! Weet je welk gedacht mij altijd wat helpt: wat je ook aanhebt, het zal sowieso mooi zijn omdat het JOUW huwelijksdag is en omdat JIJ in dàt kleedje heel erg gaat stralen! Dus probeer niet te piekeren, als het mooi is dan is het mooi... Astrid (22-05-2010)
|
|
Ibe
22-5-2010
|
22-10-2009 17:52:43
Kleed op foto bij een model is altijd heel anders dan JIJ in het kleed! Ik had ook zo een kleed gepast, voelde mij echt een prinses maar op foto vond ik het kleed eigenlijk afschuwelijk. Je moet echt afgaan op hoe JIJ er in de jurk uitzag
|
|
Ibe
22-5-2010
|
22-10-2009 17:52:46
Kleed op foto bij een model is altijd heel anders dan JIJ in het kleed! Ik had ook zo een kleed gepast, voelde mij echt een prinses maar op foto vond ik het kleed eigenlijk afschuwelijk. Je moet echt afgaan op hoe JIJ er in de jurk uitzag
|
|
Mila
5-6-2010
|
22-10-2009 18:13:14
Welk kleed is het? Ik ben zeker dat we je kunnen opbeuren
05/06/10
|
|
debby
23-10-2010
|
23-10-2009 9:05:00
Hey dames,
bedankt voor jullie reactie's ! Doet me goed want had/heb een beetje een paniek aanval! Kleed is van Marylise collectie 2009 - Fundu
X Debs
|
|
annabel
12-6-2010
|
23-10-2009 9:46:47
heb dit ook voorgehad en dit heb ik gedaan.....;ben terug geweest en het nog eens gaan passen, kreeg ook weer dat wow gevoel en heb er meteen foto's van genomen als ik het aanhad. Zo zie je uzelve steesq in het kleed en niet de lelijke foto op de site ;) Ik zelf ben een heel fijn meisje en op de foto was dat een rondere vrouw...het kleed zit dus vovenaan volledig anders bij mij als op foto!ben altijd blij as ik nog eens mezelf in het kleed zie en dan zijn de twijfels weer even weg!
grts anna
|
|
Lieve
4-9-2010
|
23-10-2009 12:00:56
Ik heb dat ook met mijn kleedje hoor. Ik heb ook een kleedje van Marylise. Niet dat het er op de website niet mooi uitziet. Maar bij mij heeft het gewoon een heel ander effect dan bij het model op de foto. Het model is een zuiders type terwijl ik een bleke huid heb, blauwe ogen en sproeten. Bij mij is het gewoon veel waw-er ;o) Hoe een kleed valt, hoe het licht ermee speelt... dat zijn allemaal details die een kleed 'maken' en die kan je moeilijk vatten op een foto. Bovendien, die modellen op de foto, die stralen niet zoals wij hè :o)
|
|
Vera
22-8-2009
|
25-10-2009 11:57:49
Hey, ik had vóór ik kleedjes ging passen alle sites met trouwjurken bekeken en voor mij was het duidelijk dat het geen Marlyise zou worden. Maar toen ik ging passen, waren de kleedjes van dit merk nochtans bij de top 3! Andersom kan het natuurlijk ook hé! Trek je daar maar niks van aan; zolang JIJ maar mooi bent met het kleedje!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|