Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

couture rachel temse

23-10-2005 22:14:19
hey heeft er soms iemand ervaring met couture rachel in temse, wat betreft de prijs van bruidskledij, op wat mag ik zo rekenen, ik ben geintereseerd in kleedjes van linea raffelli en rembo styling, we trouwen op 23/09/05

nathalie
23-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1348

kathleen
9-7-2005
 Meld misbruik24-10-2005 22:24:02

Hey
Ik was ook eerst bij hen geweest omdat ik de jurken van Rembo en Linea héél mooi vond. Ik heb daar inderdaad mijn droomjurk gevonden maar toch heb ik ze daar niet besteld!
Ik vond ze niet echt vriendelijk en zelfs met momenten opdringerig!
Je moest snel beslissen, en die schoenen, en dat parelsnoer en die lingerie en ... Pfffff!

Ik had dus tegenstrijdige gevoelens als ik de winkel verliet: mijn droomkleed maar blijkbaar niet in de juiste winkel.

Ben dan op zoek gegaan naar een andere winkel waar ze Linea verkopen. En ook al is het voor mij een heel eind, ik ben naar LinX in Hasselt geweest. Suppervriendelijke mevrouw die nog 2 uur uitgetrokken heeft om mij alles te laten passen wat ik mooi vond. Want zij hebben natuurlijk de volledige collectie van Linea. Ik weet niet van waar je bent want ze hebben ook een winkel in Leuven.
Echt de moeite waard! En ik maakte er telkens met mijn moeder en schoonmoeder een daguitstap van!
En een winkel waar ze Rembo verkopen en waar de verkoopster ook een hele lieve dame is, is HERA in Mechelen. Ik ben daar ook geweest maar heb uiteindelijk toch voor Linea gekozen.

Hopelijk ben je er iets mee!
Veel succes!

sandy
16-7-2005
 Meld misbruik25-10-2005 21:59:12

ikzelf ben niet voor mijn eigen trouw maar voor suitekledij bij rachel geweest, en ik vond ze supervriendlijk, ze hebben ons daar echt heel goed geholpen. helemaal niks opgedrongen.
sandy

Isabelle
19-5-2007
 Meld misbruik19-3-2007 16:36:29

Hallo,
ikzelf heb mijn trouwkleed bij Rachel gekocht, en mijn schoonzus suitekledij.
Ik vind haar een heel lieve en vriendelijke dame, totaal niet opdringerig.
Uiteraard als je een kleed past laten ze je er juwelen bij passen, spreken ze over de schoenen, het ondergoed, ... maar dat doen ze in elke winkel.
Maar je kan gerust nee zeggen tegen bepaalde zaken.
Ik ben tot hiertoe heel hard tevreden van haar.
Heb er mijn droomkleed gekocht, ... was liefde op eerste zicht ... nu maar hopen dat mijn ventje het ook mooi vindt ...

Veel succes met jullie mooiste dag van je leven!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...