Terug naar overzicht
Ik weet het niet, maar lijkt erop dat de dame van oosterse origine is, zoals zoveel bruidsjurken, of vergis ik mij?grtz www.discovideo.be
Ik ben zelf van Veurne en ik dacht dat Huis Paula al hun kleren zelf maakte... Ze hebben dus volgens mij geen jurken van bepaalde merken in stock, of ze maken er zeker geen reclame voor.Mijn mening: ik ben er begin dit jaar ook geweest voor info... Had rap mijn visie gemaakt.Meneer de winkelier begon mijn trouwfeest uit te lachen + kleed was al zeker 600 euro (toch het simpele dat ik wilde) en min. 6 weken wachttijd. Aangezien ik dit niet had, ging dit bijbetalen worden.Groetjes
Hoi Liesbeth,pieker niet teveel over 1 bepaald kleedje dat je op internet hebt gezien. Probeer gewoon enkele foto'tjes te verzamelen van kleedjes die je mooi vindt en neem dat mee naar de bruidswinkel die bij jou in de buurt is. Ze zullen je zeker en vast enkele jurken in die stijl kunnen tonen! En eens als je er eentje hebt aangetrokken, ga je merken dat het ene kleedje wel past en het andere minder, ook al zijn ze in dezelfde stijl. Gewoon passen...Veel plezier!Astrid (22-05-2010)
Hey iedereen,Bedankt voor jullie reacties. Ik heb ondertussen zelf ook al reactie gekregen van Huis Paula. Ze maken inderdaad de kleedjes allemaal zelf, werken niet samen met ontwerpers, merken of wat dan ook, maar doen alles zelf. Groetjes,Liesbeth (26/06/2010)