Terug naar overzicht
Hoi CindyMijn vriend en ik hebben daar de laatste dagen ook over zitten brainstormen en wij gaan waarschijnlijk iets doen met namen van stations.Hij is immers van Oost-Vlaanderen, ik van Limburg, en het eerste jaar van onze relatie hebben wij hééééél vaak op de trein gezeten om bij elkaar te zijn.We zouden dan elke tafel noemen naar een station waar we op ons traject voorbij kwamen. Misschien gaan we dan nog wel eens langs elk station om een foto te maken van onszelf aan het bordje met de plaatsnaam op. Deze foto zouden we dan aan de gasten geven bij het binnenkomen. Zo weten ze aan welke tafel te moeten gaan zitten.Ik denk dat je gewoon op zoek moet gaan naar iets dat 'typerend' is voor jullie. Misschien hebben jullie een gezamenlijke hobby, of gaan jullie veel naar de film (dan kan je titels van jullie favoriete films gebruiken), ... Als er zulke dingen zijn kan ik misschien nog wel helpen bij de creatieve invulling ervan. Je laat maar iets weten...GroetjesWendy07/08/2010
Wij zouden graag iets doen met snoepjes en chocolade.Denken eraan om op het midden van alle tafels één pot te zetten met één soort snoep of chocolade in (vb. mignonettes, vetersnoep, ...). En in plaats van de tafels te benoemen, krijgen ze bij aankomst een zakje met daarin het betreffende snoep of chocolade.Nathalie17/07/2010
Wij hebben gewerkt met reisbestemmingen waar we samen al op vakantie zijn geweest.Bij het binnenkomen kreeg iedereen een kaartje met de reisbestemming en een foto van ons op die reisbestemming erop. Op de tafels stond dan dezelfde, grote foto.Groetjes,Véro
Wij gaan waarschijnlijk data gebruiken die voor ons belangrijk zijn (gemeentelijke trouw, kerkelijke trouwe, dag dat we samen waren, verjaardagen, eerst reis samen, ... ) Ik heb een kalander van "liefde is" gekocht, die data halen we er dan uit (kwestie van beetje op te vrolijken) en zetten we op de tafels.Groetjes, Evi
Hallo naamgenootje!Wij zijn getrouwd op 10.10 en hadden snoepjes als tafelaanduiding. Zo had je bv de beertjestafel, de chokotofftafel, de kikkertafel... de gasten die binnenkwamen, kregen een zakje met de snoepjes en een kaartje eraan met onze namen en de datum. Op de tafels waren de snoepjes dan uitgestrooid of op schaaltjes gelegd. En het was een daverend succes! Na het eten is iedereen van andere tafels gaan snoepen (goede socializing) en er zijn hilarische foto's getrokken zoals met de draculatanden :) Ik heb ook al meegemaakt dat een koppel die op dat moment aan hun huis bezig waren, de tafels benoemden met de onderdelen van hun huis (de kelder, de zolder,...).Je kan er echt veel kanten mee uit. Succes!Cindy
Allemaal heel hartelijk bedankt voor de tips. Er zitten echt supertoffe ideetjes bij! Ik laat jullie nog weten wat het geworden is.groetjesCindy (29/05/2010)
Wij gaven bij het binnenkomen magneetjes met een foto van een speciale plaats in Parijs en onze namen + trouwdatum en deze foto stond dan ook op de tafels.Iedereen vond het echt superleuk en zo vermeden wij ook onmiddellijk het probleem van de bedankjes. De mensen kregen hun aandenken al bij het binnenkomen :-)Je kan er echt fantastische ontwerpen mee maken die de mensen op hun koelkast kunnen hangen zonder heel de tijd op de hoofden van het trouwkoppel hoeven te kijken ;-))Groetjes, An (somers.a@telenet.be)
Aan Wendy:mijn broer is ook getrouwd met het thema stations: hij heeft treintickets laten drukken voor al zijn gasten, met de datum en een station erop... Iedere tafel had een andere bestemming. Ben niet zeker hoe hij dat geregeld heeft, maar het was wel leuk.