Terug naar overzicht
Hey Cindy,wij kopen ze kleedjes die ze nadien ook nog kunnen dragen, dus geen kleedjes met superveel kant of dergelijke...Voor onze bruidsjongen kopen we waarschijnlijk een mooi kort broekje met een bijpassend hemdje.Voor het meisje wordt het waarschijnlijk iets in bleek linnen (bv. een broekje met een kort kleedje over).Wij kopen de kleertjes in een kinderwinkel in Aarschot, maar ik weet de naam niet precies. Die winkel is van de tante van ons bruidmeisje.GroetjesELKE12-8-2006
Hey Cindy,ook wij gaan voor "gewone" kleedjes in een wat feestelijkere uitvoering. Wij trouwen 03.12.05 en gaan volgend weekend met de kindjes shoppen.Vermits jij in juni trouwt zou ik gewoon volgend jaar de communiecollectie afwachten. In winkels als C&A hebben ze dan heel mooie dingen voor niet al te veel geld.groetjesKathleen
Wij hebben vorig weekend de kleren gaan kopen voor onze bruidskindjes. We hebben onze keuze (en de jongens ook) gemakkelijk gevonden bij ZARA;We kozen voor een bruin fluwelen broek, een mooi hem met pull en een motojack. Ze zijn er echt weg van.Alles bij elkaar voor de 2 jongens (8 jaar en 11 jaar) inclusief schoenen hadden we voor 300€urogroetjes,Mirella03/12/2005
Hoi, Het hangt er eigenlijk een beetje van af wat je wil.Wij hadden eerst kleertjes gekocht bij Cherubin in Kortrijk ( bestaat nog in andere steden ook). Dit waren mooie kleren die ze achteraf ook nog konden aandoen. Ik heb toen echter samen met mijn zus besloten dat we haar dochtertjes toch iets feestelijker wilden uitdossen, en zijn bij Catherine Deweerdt langsgeweest in Kortrijk. Dit is een ontwerpster die uitsluitend kinderkledij maakt. Nu zullen het echte prinsesjes zijn; maar daar hangt natuurlijk ook een stevig prijskaartje aan vast.groetjes,Joke17/12/2005
hallo,leuke vraag, zo kom ik ook te weten wat andere kindjes dragen!Onze 2 bruidsmeisjes dragen Oilily! Ze dragen een truitje (we trouwen in februari) en een rokje! Heel fleurig en nog af te dragen na het huwelijk! groetjes, Monja en Elly
Ik had al wat goeie kritiek gehoord over Unif in Antwerpen (Quellinstraat). 'k Ben daar vorige week eens gaan informeren en de nieuwe collectie zou rond 15 december binnenkomen. 'k Denk dat ik dan nog eens ga kijken. Ze waren er alleszins heel vriendelijk!Groetjes,Sylvie11/03/06
Ik ben van plan om de bruidskindjes mee te nemen naar Folieke. Leuke kledij en speciaal (en zou heel goed kunnen passen bij mijn bruidskleed) die ze nog kunnen afdragen later.
Hoi,ik ben van plan om naar Mexx te gaan! Ze hebben daar heel mooie kleertjes! Kleertjes die er feestelijk uitzien maar die ze achteraf ook nog kunnen dragen! En je kunt er ook mooi combineren! Wat voor mij interressant is omdat ik een jongen en meisje heb als bruidskindjes en ik vind het wel mooie als hun kledij combineerbaar is! Vind ik het niet in Mexx dan ga ik ook naar Folieke!Grtz en veel plezier met de zoektocht!Debra(11/08/06)
Wij hebben kleedjes van Gymp (www.gymp.be ). De kleedjes zijn mooi en je kan heel veel combineren omdat de hele collectie steeds in dezelfde tinten blijft. Ze zijn feestelijk maar toch draagbaar voor na het huwelijk.