Nu Online
Momenteel zijn er 500 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kindjes!!!!

24-10-2005 8:24:30
Hoi,

Ik vroeg mij eigenlijk waar kopen jullie de kleren voor de bruidskindje's.
En wat nemen jullie om ze te laten aandoen.

Grts 10.06.2006

cindy
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 535

Elke
12-8-2006
 Meld misbruik24-10-2005 9:19:24

Hey Cindy,

wij kopen ze kleedjes die ze nadien ook nog kunnen dragen, dus geen kleedjes met superveel kant of dergelijke...

Voor onze bruidsjongen kopen we waarschijnlijk een mooi kort broekje met een bijpassend hemdje.
Voor het meisje wordt het waarschijnlijk iets in bleek linnen (bv. een broekje met een kort kleedje over).

Wij kopen de kleertjes in een kinderwinkel in Aarschot, maar ik weet de naam niet precies. Die winkel is van de tante van ons bruidmeisje.

Groetjes
ELKE
12-8-2006

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik24-10-2005 9:24:41

Hey Cindy,

ook wij gaan voor "gewone" kleedjes in een wat feestelijkere uitvoering. Wij trouwen 03.12.05 en gaan volgend weekend met de kindjes shoppen.

Vermits jij in juni trouwt zou ik gewoon volgend jaar de communiecollectie afwachten. In winkels als C&A hebben ze dan heel mooie dingen voor niet al te veel geld.

groetjes
Kathleen

mirella
3-12-2005
 Meld misbruik24-10-2005 9:28:23

Wij hebben vorig weekend de kleren gaan kopen voor onze bruidskindjes. We hebben onze keuze (en de jongens ook) gemakkelijk gevonden bij ZARA;
We kozen voor een bruin fluwelen broek, een mooi hem met pull en een motojack. Ze zijn er echt weg van.
Alles bij elkaar voor de 2 jongens (8 jaar en 11 jaar) inclusief schoenen hadden we voor 300€uro

groetjes,
Mirella
03/12/2005

Joke
17-12-2005
 Meld misbruik24-10-2005 11:58:33

Hoi,

Het hangt er eigenlijk een beetje van af wat je wil.
Wij hadden eerst kleertjes gekocht bij Cherubin in Kortrijk ( bestaat nog in andere steden ook). Dit waren mooie kleren die ze achteraf ook nog konden aandoen. Ik heb toen echter samen met mijn zus besloten dat we haar dochtertjes toch iets feestelijker wilden uitdossen, en zijn bij Catherine Deweerdt langsgeweest in Kortrijk. Dit is een ontwerpster die uitsluitend kinderkledij maakt. Nu zullen het echte prinsesjes zijn; maar daar hangt natuurlijk ook een stevig prijskaartje aan vast.

groetjes,

Joke
17/12/2005

monja
25-2-2006
 Meld misbruik24-10-2005 12:54:20

hallo,

leuke vraag, zo kom ik ook te weten wat andere kindjes dragen!
Onze 2 bruidsmeisjes dragen Oilily! Ze dragen een truitje (we trouwen in februari) en een rokje! Heel fleurig en nog af te dragen na het huwelijk!
groetjes, Monja en Elly

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik24-10-2005 13:06:56

Ik had al wat goeie kritiek gehoord over Unif in Antwerpen (Quellinstraat). 'k Ben daar vorige week eens gaan informeren en de nieuwe collectie zou rond 15 december binnenkomen. 'k Denk dat ik dan nog eens ga kijken. Ze waren er alleszins heel vriendelijk!

Groetjes,
Sylvie

11/03/06

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik25-10-2005 11:25:07

Ik ben van plan om de bruidskindjes mee te nemen naar Folieke. Leuke kledij en speciaal (en zou heel goed kunnen passen bij mijn bruidskleed) die ze nog kunnen afdragen later.

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik25-10-2005 14:37:02

Hoi,

ik ben van plan om naar Mexx te gaan! Ze hebben daar heel mooie kleertjes! Kleertjes die er feestelijk uitzien maar die ze achteraf ook nog kunnen dragen! En je kunt er ook mooi combineren! Wat voor mij interressant is omdat ik een jongen en meisje heb als bruidskindjes en ik vind het wel mooie als hun kledij combineerbaar is!
Vind ik het niet in Mexx dan ga ik ook naar Folieke!

Grtz en veel plezier met de zoektocht!

Debra
(11/08/06)

Tom
5-11-2005
 Meld misbruik27-10-2005 16:50:01

Wij hebben kleedjes van Gymp (www.gymp.be ). De kleedjes zijn mooi en je kan heel veel combineren omdat de hele collectie steeds in dezelfde tinten blijft. Ze zijn feestelijk maar toch draagbaar voor na het huwelijk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...