Terug naar overzicht
Hoi Alien,Mijn kleedje zal van bij Issa Moda komen. Heb eentje uit haar eigen collectie gekozen, voelde me er echt goed in. Mijn mama heeft er haar kledij ook gekozen. Wij zijn allebei zeer tevreden over de manier waarop wij tot nu toe ontvangen zijn. Over het resultaat kan ik nog niets zeggen maar ik heb er het volste vertrouwen in. Ik had werkelijk het gevoel dat ze wisten waarmee ze bezig waren.Veel succes ermee, en geniet nog van het passen!Groetjes,Sofie24-04-2010
Hallo, ik heb zaterdag mijn kleed daar besteld (Heaven van Marylise). Ik moet in april de eerste keer gaan passen dus nu is het aftellen, pfff duurt nog zo lang :)... Ik vond ze daar heel vriendelijk en ze nemen ook echt tijd voor u, je moet nog 30euro bijtellen voor retouches dus da valt ook nog goed mee qua prijs vind ik. Veel succes nog!!Ester 17/07/2010
Ik heb mijn kleed daar ook gekocht. Ook eentje uit de eigen collectie. Wij trouwen in december en op 12 november mag ik voor de eerste pas gaan. Kijk er nu al naar uit. Mijn mama heeft haar kleed daar ook besteld en ook wij zijn erg tevreden over de service. Je hebt er ook echt alles, van ondergoed, kousen tot pareltjes voor in je haar. Vind ik persoonlijk fijn dat je niet overal naar moet gaan zoeken maar alles daar kan nemen!
Mijn zus heeft een aantal jaren geleden haar trouwkleed en accesoires daar ook gekocht en was er zeer tevreden van! Ik trouw volgend jaar en ga zeker volgende maand naar Issa Moda om eens te passen!Heel goede service volgens mijn zus!Piepke28/08/2010
Dank u voor jullie reacties!! Gisteren uiteindelijk toch de knoop door gehakt en gekozen voor een kleedje van Marylise bij Issa Moda, ze zijn er echt super vriendelijk!! Kijk al uit naar mijn eerste pas, maar die zal helaas pas in juni zijn... Dus nog lang wachten!!
Ik ben vorig jaar ook bij Issa Moda gaan passen en hoewel mijn kleedje uiteindelijk niet van daar kwam, vond ik de service geweldig goed! Ze zijn daar heel vriendelijk en geduldig.