Terug naar overzicht
Angela , Ik weet er in Hulshout 2.De Vlaschaart in Hulshout.Kasteelhoeve in Hulshout.Groetjes Dorien 09/07/10
Hallo,Ik copy paste even mijn tekstje, want niet lang geleden heeft iemand bijna dezelfde vraag gesteld:Vlasschaard, Lindenhof (baal), Daemshof (hier doen wij ons feest; Noorderwijk), Hof van riemen(Heist), Kasteelhoeve (Booischot), t festijn (Beerzel), Hof van Nazareth (Lier). De volgenden zijn ook in de buurt maar ben ik nog nooit geweest: De Salmhoeve (Rijmenam), De Hezehoef (Olen), Nilania in Nijlen, Feestzaal Rubens in berlaar, Slootjeshoeve in berlaar en Hof ter Venne in langdorp (naar verluidt een aanrader).Je hebt echt wel een ruime keuze. De Vlasschaard is idd het meest in de buurt, maar ik ben er onlangs naar een trouwfeest geweest en vond het niet echt goed (geen vers eten). Tis ook een hele grote zaal, dus als je een feest geeft voor max 120 pers is ie echt wel te groot.Veel plezier!
Hey!Ook wij geven ons feest in het Daemshof! Uiteraard waren wij er super tevreden over. Zij hebben ook een zondagrestaurant dus je kan er vooraf gemakkelijk eens gaan eten.@ Katrien: wanneer trouwen jullie?veel succes met de zoektocht!groetjes,Lien
Noorderwijk is inderdaad ook niet zo ver uit de buurt. zal zeker verder informeren.
Dag Angela, Ik kan alleen maar bevestigen wat Katrien en Lien zeggen: het Daemshof is echt super de moeite waard. En Noorderwijk is helemaal niet ver van Hulshout, denk ik.Wij zijn er vorig jaar op 3 oktober getrouwd en hebben er dit jaar onze eerste huwelijksverjaardag (tijdens het zondagsrestaurant) gevierd. Maak zeker maar eens een afspraak met Wilfried dan weet je meteen of het jullie ding is of niet. GroetjesInesreeds 388 dagen getrouwd
heb spijtig genoeg al een bericht terug gekregen dat het Daemshof reeds is volgeboekt. Dan zal het er zeker heel goed zijn.