Terug naar overzicht
Sorry maar een jeans is toch wel écht ongepast, niet???Je mag er nog een kostuumvest opdoen.Mijn zus die vond het ook niet nodig om iets anders aan te doen, zelf al was ze m'n getuige.Iedereen sprak / spreekt er nog schande over.SuccesMarieke
Ik vind dit best kunnen als hij zich daar beter in voelt. Inderdaad, met een mooie hemd en een vest kan dit heel mooi zijn. Niet echt iets dat men verwacht voor een trouw, maar niets van aantrekken: het is jullie dag! Als jij noch hij er een probleem mee heeft: go for it.
@Marieke, ze vraagt geen waardeoordeel van jou/ons, hou je commentaar nuttig en beperkt tot wat er wel gevraagd wordt.Naamgenoot, in welke regio zoek je daarvoor een winkel. Voor mooie vesten hoef je niet tot de uithoek van 't land.
Ik denk dat je dan beter gewoon in een beter kledingzaak kijkt. Koop een mooie jeans (toch ook ietswat chiquer?) bijvoorbeeld bij de Esprit of zelfs de Hugo Boss, met daarop een mooi hemd en een vest, misschien zelfs een kostuumvest. Mijn vriend draag zo'n combinatie om naar zijn werk te gaan en dat ziet er best wel chique uit hoor :) persoonlijk zou ik ook liever hebben dat mijn verloofde een kostuum draagt, maar Katleen is verliefd geworden op haar vriend om wie hij is en als hij in jeans wil trouwen dan is dat zo en 'k vind het mooi van haar dat ze dat respecteert :)
Kathleen, er blijken dus nog echte rebellen te bestaan...grtz www.discovideo.be
mijn vriend wil ook in een jeans trouwen hij doet anders ook gen sjieke kleren aan en vind het dan ook dat hij op die dag zen eigen toch mag zijn pas op ik ga mee zijn kleeren kiezen dus kan ik hemtoch in iets deftig steeke ma wel in jeans broek ben er zeker van da je ook mooie stukken zo vind wij zelf gaan kijken bij kleske in laakdal daar hebben ze mooie dingens
@Marieke: beetje kortzichtige mensen dan hoor... @Katleen: toen mijn nicht trouwde kwam haar man ook in jeans... zag er goed uit, en dat kwam vnl denk ik omdat hij zich gewoon goed in z'n vel voelde in z'n jeans. En ja, idd, bij Hugo Boss ed hebben ze vaak mooie combinaties! Succes!
sorry ben het toch eens met marieke ;-)
Deze 'oh God, dit kan ècht niet' - reacties zijn toch wel weer aan de zeer kortzichtige kant! & als er nog steeds schande gesproken wordt van een getuige in jeans, is er wel heel weinig gespreksstof in jouw familie & vriendenkring, Marieke!
HalloHet is jullie dag, dus genieten zou ik zeggen. Is da nu met een jeansbroek wel laat hem doen. Zolang jullie je maar goed voelen. Wat een ander erover vindt, het u gewoon niet aantrekken. Een vriend van mij is ook gewoon in zen jeans getrouwd en hem zag super uit. Kzou zeggen gewoon doen wat jullie hartje jullie ingeven en genieten.groetjes Petroeska
@Katleen, als jouw ventje echt een jeans wil aandoen, dan doet hij dat gewoon! Denk dat je best eens bij Hugo Boss ofzo gaat gaan kijken daarvoor!Toen mijn schoonbroer is getrouwd had hij een kostuum aan, maar de broek was zo een 3/4 broek, iedereen doet toch aan wat hij wilt?!Zelf zou ik het niet zien zitten moest mijn verloofde zeggen dat hij een jeansbroek wilt aandoen. Maar als jij dit oké vind, gewoon doen dan!@Marieke, Nooit communicatie gehad i.v.m. de kledij? Mijn zussen zijn nu al aan het denken wat ze gaan kopen voor onze trouw! En zelf heb ik hen ook al gezegd wat ik liefst niet heb dat ze aandoen!
Als hij echt niet wil, kan je hem toch niet forceren hé, het is tenslotte ook zijn dagJe kan ook nog altijd voor een erg donkere jeans gaan, dan valt het zo niet op en idd bovenaan iets chiquers aandoensucces met de zoektocht!Sofie15/05/10
Mijn broer is getrouwd in een jeans. Wel een zwarte! Dat scheelt ook al een pak hoor. Daarop had hij een hemd en vest aan van Hugo Boss. Niemand heeft daar commentaar op gegeven hoor. Als je kiest voor een zwarte jeans ... groetjes, Carolina
hey KatleenDe duurdere merken (Armani...) hebben hele mooi klassieke jeansen die chiquer ogen.Vind je het niet gek om daar dan een kostuumvest op te dragen?De kans dat dat mooi is, lijkt me klein.Maar goed, jullie vinden wel iets!Iedereen trouwt zoals hij/zij wil hé!
wellens in herentals, verso in antwerpenmijn man wou ook absoluut geen kostuum en hij wou trouwen in een jeans..uiteindelijk hebben ze hem in een heel mooi kostuum van hugo boss gestoken, en vond hij het zo mooi dat hij het toch gekocht heeftik vind dat jeans echt wel kan.Ik vind een mooie jeans met vest zelfs mooier dan een lelijk & ouderwets kostuum