Terug naar overzicht
Hallo,Als ik van jou was zou ik ook willen dat je beste vriendin er vanaf het begin bij is. Zij hoort toch bij de suite en geeft je zelfs weg in de kerk. Ik denk dat zij zelf ook graag alles wil meemaken. Voor haar man zou ik de keuze aan hem zelf laten. Je kan hem laten weten dat hij welkom is vanaf s ochtends in de suite, maar ik zou hem zeker niet verplichten om te komen. Ik zou namelijk niet willen dat hij er de hele dag een beetje bijloopt als het vijfde wiel hé. Hij zal sowieso komen voor de kerk en misschien zelfs voor de wet, maar of hij echt moet opgenomen worden in de suite zou ik gewoon even voorleggen aan je beste vriendin en haar man. Ik zou alleen een kostuum voor hem huren als hij zelf er echt heel graag wil bij zijn in de suite en dus ook mee op de foto's moet. Maar, zoals je zelf zegt denk je niet dat hij dit ziet zitten en dat begrijp ik ook wel van zijn kant.Nodig hem uit, zeg dat hij welkom is en laat hem de keuze. Zo houd je ook een lossere sfeer aan je huwelijk. Ik vind niets zo gruwelijk als een immense suite waarvan de helft er niet 100% met zijn goesting staat. Maar je vriendin zou ik zeker vanaf s ochtends vragen en zij zal dit zeker wel zien zitten.
Beste Tom,ik zou het er gewoon met mijn beste vriendin eens over hebben. Wat zien zij en haar man het best zitten ? Gewoon samen even overleggen daarover, dat lijkt mij het eenvoudigste. Bovendien, als je zelf al vermoedt dat haar man het een hele dag niet zal zien zitten, zou dat verder toch geen kopzorg moeten zijn ? Een kostuum voor haar man huren zou ik niet doen omdat hij geen deel uitmaakt van de suite. De jurk van je getuige is normaal wel ten jouwe laste. (Enfin, dat was in ieder geval vroeger zo, weet niet of het nu nog vaak gedaan wordt.) Zo zou ik dit oplossen :)Groetjes
Ik sluit me aan bij onderstaande reacties. Praat er gewoon over met haar en vraag waar zij (en haar man) zich het beste bij voelen.Lieve4/09/10