Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Labaere-Zottegem

24-10-2005 13:35:07
Hallo,

Binnenkort gaan we kijken voor 't kostuum van m'n vriend. Is er al iemand bij Labaere in Zottegem geweest? Of heeft er iemand andere suggesties voor goeie herenzaken? M'n vriend wil niet al te veel winkels doen, dus 't zou eigenlijk direct een heel goeie winkel moeten zijn, waar we ook de kostuums voor de rest van de suite kunnen huren.

Groetjes,
Sylvie

11/03/06

Sylvie
11-3-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2460

Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik24-10-2005 13:46:23

Hallo Sylvie,
Ja ik ben ook van plan om bij Labaere in Zottegem te gaan. Vriendelijke mensen hoor. Want ben er vroeger al geweest met mijn pa en zo. Ze hebben verschillende soorten huurkostuums en veel merken van kostuums voor de bruidegom ( als je er één koopt natuurlijk).
Ik weet natuurlijk niet wanneer jij trouwt. Ik trouw volgend jaar in de zomer en ze hebben mij aangeraden om de huurkostuums toch vast te leggen in maart en voor de bruidegom ook in maart te gaan kijken.

Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik24-10-2005 16:17:10

Misschien kan je ook eens gaan kijken bij Devos Kleding in Lennik. Súpervriendelijke mensen, echt waar! Ik dacht dat ik nooit een suitekleed ging vinden, maar ze hebben mij super geholpen.
Mijn vader heeft daar een kostuum gekocht, en het was gewoonweg prachtig (en helemaal niet zo duur als we verwachtten).

Veel succes!
Sofie
7/07/2007

Els
1-4-2006
 Meld misbruik24-10-2005 18:14:32

wij zijn ook in labaere gaan kijken, echt een klasse winkel!! zeker de moeite!

Wim
7-10-2007
 Meld misbruik9-3-2006 10:47:11

Wij zijn bij De Baerdemaeker in Eeklo gaan zien.
Zeer ruim aanbod injh verhuur voor bruidegom en suite, maar ook mogelijkheid om voor de man te kopen.

Alvast succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info