Terug naar overzicht
Hey Sofie,Je moet eens kijken op de site van Alter Ego. Daar vind je ook kandelaars terug om te huren, onder de rubriek Venetië.Groetjes
hoi wij gaan onze huren bij betsa rent in heist o/d berg denk da die op 15 euro kwamen.zijn kandelaars van 80 cm hoog.kijk maar eens op hun site staat alles op.groetjes
Ook al lijkt het idee leuk, hou er rekening mee dat dit voor de gasten vervelend kan zijn (net zoals té hoge bloemstukken). Je kan dan de gasten aan de overzijde van de tafel niet aankijken bij gesprekken. Ik heb het één keer meegemaakt en halverwege de avond werden na enkele opmerkingen de kandelaars overal weggehaald. Het idee is romantisch, helemaal mee eens, maar de uitvoering is dikwijls tricky.
Bij Fiesta Rent in St-Niklaas kan je er huren: http://www.fiesta-rent.be/ In het reclameblaadje van Xenos (winkel in Nederland) heb ik er ook zien staan.Groetjes,Véro
ik ga akkoord met Lien: wij hebben kandelaars op de eretafel, en ik wou oorspronkelijk overal kandelaars, maar ben van het idee afgestapt..het is stijlvol en sjiek, maar komt nogal "overladen" over als je er overal zet denk ik..de mensen van mijn feestzaal raadden het me dus af ... ook omwille van het feit dat het nadien vor de mensen in de weg staat..
hoi,bedankt voor jullie reacties en tips!x
je kunt kandelaars huren bij www.ziri.be voor 15 euro/stuk. Die zijn 80 cm hoog en hebben 5 armen. Groetjes