Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verhuur tafels en stoelen

25-10-2009 12:05:18
Hoi dames!

Aangezien wij een zaal huren voor ons avondfeest moeten we dus zelf alles organiseren en regelen, waaronder de tafels en stoelen dus ook... Iemand een ideetje waar we zowel ronde als rechte als hoge tafels kunnen huren voor een mooie prijs met stoelen in oost-vlaanderen?

Grtjs
Deborah
17/7/10

Deborah
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1005

Sandra

Meld misbruik25-10-2009 15:19:29

Bij Party Rent verhuren ze alles.
Ik ben ook zelf op zoek naar een zaal en ik word er echt zot van. Heb een beetje schrik om zo een zaal te huren waar je alles zelf moet regelen..... En daarna de dag na huwelijk moet je dan weer alles zelf opruimen....
Veel succes met jullie feest en voorbereidingen!

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik25-10-2009 15:45:38

Ervoor zorgen dat je de dag erna genoeg hulp hebt, ik heb vrij veel vrienden kunnen samenbrengen voor de opkuis de dag erna zodat wij zelf niets moeten doen!
Grtjs
Deborah

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik25-10-2009 19:50:39

Van waar juist in oost-vlaanderen ben je. Ik ben van bornem en dat is net aan de grens van antwerpen met oost- vlaanderen en hier heb je een verhuurbedrijf "tzigane". hun prijslijst kan je raadplegen op internet.

lesley
12/06/2010

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-10-2009 20:30:42

In St-Niklaas heb je Fiesta Rent waar je écht alles kunt huren! Van stoelen, tafels, tot tafellinnen, kandelaars, borden,... http://www.fiesta-rent.be/
Wij hebben daar alles voor onze receptie gehuurd (glazen, receptietafels met bijbehorend tafellinnen, serveerschotels) en waren héél tevreden.

Groetjes,

Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...