Terug naar overzicht
Bij Party Rent verhuren ze alles.Ik ben ook zelf op zoek naar een zaal en ik word er echt zot van. Heb een beetje schrik om zo een zaal te huren waar je alles zelf moet regelen..... En daarna de dag na huwelijk moet je dan weer alles zelf opruimen.... Veel succes met jullie feest en voorbereidingen!
Ervoor zorgen dat je de dag erna genoeg hulp hebt, ik heb vrij veel vrienden kunnen samenbrengen voor de opkuis de dag erna zodat wij zelf niets moeten doen!GrtjsDeborah
Van waar juist in oost-vlaanderen ben je. Ik ben van bornem en dat is net aan de grens van antwerpen met oost- vlaanderen en hier heb je een verhuurbedrijf "tzigane". hun prijslijst kan je raadplegen op internet.lesley12/06/2010
In St-Niklaas heb je Fiesta Rent waar je écht alles kunt huren! Van stoelen, tafels, tot tafellinnen, kandelaars, borden,... http://www.fiesta-rent.be/ Wij hebben daar alles voor onze receptie gehuurd (glazen, receptietafels met bijbehorend tafellinnen, serveerschotels) en waren héél tevreden.Groetjes,Véro