Terug naar overzicht
Men raadt aan om voor onder je trouwkleed gewone vleeskleurige lingerie zonder veel blabla te dragen, een tweede huid als het ware, en om voor de huwelijksnacht een ander, sexy setje te kopen :)
Een bekend merk voor bruidslingerie is Selmark.Ik ben mijn lingerie gaan halen bij MarieFleur in Lier (www.mariefleur.be ).Ik was daar héél tevreden van de service!GroetjesKimberly (29/01/2010)
Hallo!Ik zoek ook een strapless die wel sexy genoeg is!Ik vind persoonlijke deze wel mooi:http://www.mariejo.com/templatedetail/mariejo/nav_text_... Dat is Marie-Jo, model Audrey - strapless.Ik denk dat je die wel vind in lingeriezaken, en misschien ook in Inno.Groetjes!
Heykes,Heb zelf een strapless model van marie-jo gekocht, waar je achteraf de bandjes terug kan aandoen. Ben deze gewoon gaan kopen in 1 van de lingeriezaken waar ik altijd ga.Groetjes Jessica26/11/2009
Waar ik gisteren mijn trouwkleed heb besteld zei de verkoopster dat ik lingerie moet kopen in het ivoor kleur (mijn kleed is ook in dat kleur vandaar). Moest ik een wit kleed gepakt hebben, moest ik witte lingerie kopen?Ik ga dit gaan kopen in een lingerie zaak. Waar precies weet ik nog niet.Mandy10/04/2010
Als je een wit kleed had, dan mocht je in sommige gevallen zelfs geen wit ondergoed, omdat je dat er door ziet schijnen :D (stond in de loving you ;) )
Je meot vooral lingerie kopen waar je je goed in voelt? Ik ben getrouwd in Marie-Jo maar draag dit merk ook het liefst in het dagelijsk leven... Ik wist dus dat ik mij er goed in zou voelen. Kleur maakt weinig uit, je jurk is niet kleurdoorlatend, kijk vooral naar het merk en zorg dat je je er vertrouwd in voelt. Het is immers niet zoals schoenen die je op voorhand even 'inloopt'. Bruidslingerie blijft in principe geheim tot de grote dag. Ook qua maten hoef je niet te twijfelen als je naar je vertrouwde merk(en) grijpt. Veel succes!
ik heb ook een strapless kleed maar omdat het bovenstuk min of meer voorgevormd is, is ene BH eigenlijk niet nodig :-) dus voor mij enkel een slipje die dag. Ik ga voor de huwelijksnacht evenwel een sexy setje kopen ;-)
Bij mij is het net zoals bij Ibe: mijn strapless kleed is voorgevormd en alles blijft op zijn plaats zonder beha, ergens wel een opluchting, dan moet ik me al geen zorgen maken dat mijn beha er van onder komt piepen ofzo ^_^Maar denk ook dat ik nog een setje zal halen voor 's avonds, maar denk niet dat ik daarvoor speciaal naar een bruidslingerie-zaak ga, ga gewoon iets anders moois zoeken.Groetjes
Ik heb voor onder mijn trouwkleed het lingeriesetje gekocht waar Stephanie het over had (zie link) van marie jo. Een heel comfortabel setje. Ik draag ook al veel marie jo in dagelijkse leven. Je betaalt er wel wat meer geld voor. Maar die zitten wel heel goed! De bh is strapless maar geeft toch voldoende steun, wat toch ook belangrijk is hé!Je vindt deze gewoon in een lingeriewinkel waar ze het merk verkopen. De mijne kwam uit een lingeriewinkel uit Zele. Groetjes, Evi (15/05/2010)
Hoi Deborah,Bij mij zeiden ze in de bruidswinkel dat een BH niet hoeft onder mijn jurk, maar ik voel mij dan zo ongemakkelijk dat ik er toch een ga halen.En daar ik nogal goed bedeeld ben bovenaan ga ik naar de lingeriezaak waar ik mijn dagelijkse BH's haal, zij weten precies wat ik nodig heb...Ik haal het vlak voor mijn volgende pas, dan kan ik het nog steeds diezelfde week terug brengen mocht het niet goed zitten.Veel succes!!
mijn kleedje heeft een redelijk diepe ruguitsnijding, geen bh mogelijk dus..tot ze bij pierre yves aanraadden om enkel een cupsetje te kopen: twee cupjes met tussenverbinding zonder meer..aan de binnenkant zit enorm straffe lijm/plaksel waardoor de bh gewoon op je borsten kleeft (en je moet al goed trekken om die er terug af te krijgen..hihi)niks sexy dus, maar liever zo want ik wil toch wat "vulling" en zonder bh lijkt het me ook maar niets..ik zorg dan wel voor een extra sexy broekje...:-)))
Hey,Ik heb ook dat setje van Marie Jo wat hieronder beschreven is. Als de zomercollectie komt gaan ze nog meer keuze hebben volgens de vrouw van de winkel.Groetjes
Hey,IK heb ook het Marie Jo setje gedragen zelfs met jartellen dat hieronder beschreven staat! Het was heel aangenaam om te dragen!Groetjes, Laura