Terug naar overzicht
hallo DriesJa wij hebben uiteindelijk besloten om hen te nemen ! Maar jammer voor jou trouwen we ook maar volgend jaar in mei dus da's nog wat te lang he :-)Maar ik kreeg een lijstje van hen waar ze moesten optreden in sept en daar zat brugge en izegem tussen. Ik ben toen naar Brugge gaan luisteren ! Misschien kan je het ook zo doen of je mag ook bij hen thuis gaan luisteren, maar dat heb ik niet gedaan !Van waar in W-Vl ben je en wanneer trouwen jullie ?GroetjesLien
Hallo, Ik ben ook van West-Vlaanderen en ben op zoek achter een koor of orkestje voor in de kerk. Kun jij me helpen met enkele adressen door te mailen.Je zou me heel veel helpen daarmee.Vele groeten Lieselottefamrobbe@hotmail.com
hallo dries,ik kan Marc en Isabelle zeker aanraden...de reden: ze hebben onze huwelijksmis gezongen. het was perfect gewoon en iedereen bofte ermee nadien. zeker een aanrader! wij zijn gewoon bij hen thuis gaan luisteren. ze geven je zoveel vrijheid in de keuze van je liedjes. wij zijn geen celine dion-types en hadden o.a. One van U2, My Immortal van Evenescance, Underneath your Clothes van Shakira, My All van Mariah Carey, Dreaming My Dreams van the Cranberries, Parce que c'est toi van Axelle Red en When I'm 64 van de Beatles. Al deze liedjes waren onze keuze, hebben zij ingeoefend en het resultaat was WAUW!SuccesGroetjes,Sophie
hey,ik ben ook op zoek naar live muziek voor mijn huwelijksmis..kan iemand mij aan het adres/de website helpen van isabelle en marc?dank ugroeten, Vanessa
tip :http://users.pandora.be/koksijde-westhoek/els = muzikale omlijsting : zang en gitaargroetjes !