Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Collega's op trouwfeest

25-10-2009 15:10:37
Even een vraagje. Hopelijk is het bij jullie niet het geval, maar wij hebben op het werk nogal wat problemen onder de collega's. Ik denk er daarom over om de collega's pas uit te nodigen op het avondfeest, dus na het eten.
Is dit redelijk? Zijn er nog koppeltjes die dit zo doen?

veronique
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 461

Tieneke
14-5-2010
 Meld misbruik25-10-2009 15:27:31

Dag Veronique,
Hoewel de sfeer goed is op mijn werk, nodigen wij de collega's pas uit op het dessertenbuffet. Dat is rond 21 à 22 uur.

Groetjes,
Tieneke

Shari
22-5-2010
 Meld misbruik25-10-2009 15:49:12

Dag Veronique,

wij nodigen onze collega's enkel uit voor de receptie. Mijn collega's vinden dat meer dan normaal. Misschien dat ik met hen daarom wel wat geluk heb :) Het is jouw dag en jij beslist.

Sophie
21-5-2010
 Meld misbruik25-10-2009 16:18:41

Hey Veronique
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik ga de collega's enkel uitnodigen voor de receptie. Er is 1 iemand waar ik heel goed mee overeenkom en die komt het vanaf de receptie en blijft ook.
Groetjes
Sophie

Kim
13-8-2010
 Meld misbruik25-10-2009 16:36:05

Hey
Bij ons is het de gewoonte om de collega's vanaf het dessertenbuffet te vragen, dus dit is wat wij waarschijnlijk ook gaan doen... Maar als je het moeilijk hebt met enkele collega's ofzo, kan je je collega's gerust alleen voor de receptie uitnodigen vind ik, het is tenslotte jullie dag he.
Groetjes

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik25-10-2009 17:39:50

Hallo,

Bij ons zijn de collega's er vanaf de receptie al bij, moet er wel bij zeggen dat wij dezelfde collega's hebben aangezien ik in het bedrijf van mijn schoonouders werk.

Maar ik heb toch nog al gehoord dat het gebeurd dat je ze pas vanaf het dessert laat komen, en ik moet zeggen moesten wij elk ander werk zouden we het ook doen hoor!

Gwen

14/05/2010

Petra
3-4-2010
 Meld misbruik25-10-2009 18:52:46

Hey,

ikzelf nodig mijn collega's enkel uit voor de receptie. Ook omdat het een te grote groep is.
Mijn vriend zijn collega's zijn wel uitgenodigd op het avondfeest incl. eten.

groetjes
Petra

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik25-10-2009 19:47:58

Mijn collega's worden tesamen met hun partner uitgenodigd voor heel het feest, dus zowel receptie als avondfeest. Nu is er ook 1 persoon waar ik absoluut niet mee overeen kom maar ik vind dan ook weer niet dat ik één iemand kan uitsluiten dus krijgt ook zij een uitnodiging maar het voordeel is dan ook dat ik er bijna zeker van ben dat zij niet zal komen, zij wil trouwens nooit mee doen met iets dat we met ons kantoor organiseren.
De rechtstreekse collega's van mijn vriend, dus zijn afdeling, zijn ook allen uitgenodigd met partner en dan nog enkele collega's waar hij vooral 's middags tesamen met aan tafel zit op het werk.
je doet hiermee natuurlijk wat je zelf wil.
Bij ons was het iets moeilijker omdat het de gewoonte is op het werk van mijn vriend om de collega's uit te nodigen en dan konden mijn collega's niet achter blijven natuurlijk.

groetjes lesley
12/06/2010

franka
10-7-2010
 Meld misbruik25-10-2009 20:21:51

ja ik nodig ook iedreen met humpartner uit maar ook op het avond feets
anders kom je met nog hogere kosten en ikvind persoonlijk dat het avond feest meer voor collega en vrieden waar je toch niet echt elke dag mee omgaat
en het eten en heel de dag met je beste vrienden en je families
ale ja zo denk ik er over

ik vind dat je gelijk hebt
groetjes franka

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik25-10-2009 20:22:49

Mijn eerste gedacht was ook om hen uit te nodigen voor het dessert+aansluitend dansfeest.
Maar de zaal die we gekozen hebben is redelijk klein, dus uiteindelijk gaan we ze gewoon voor de receptie vragen.
Enkele van mijn collega's hadden me sowieso al gezegd dat ik me niet verplicht moet voelen om hen te vragen, dat het al duur genoeg is zo etc (en laat dat nu net de collega's zijn die ik er zelf bij wil :p)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-10-2009 20:27:57

Mijn dichtste collega's kwamen naar het dansfeest (dus vanaf het dessert). Voor alle collega's was het op zondag (wij trouwden op vrijdag) nog een aparte receptie waar we ook nog vrienden van de middelbare school e.d. op uitnodigden.

Groetjes,

Véro

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik26-10-2009 19:48:35

Hey,

wij vragen de collega's enkel op de receptie. Op mijn vriend zijn werk zijn er al enkele collega's getrouwd en daar werden de collega's ook op de receptie uitgenodigd. Het is daar een beetje de afspraak om enkel collega's op de receptie te vragen. En mijn collega's vraag ik dan ook op de receptie.

groetjes

sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...