Terug naar overzicht
Dag Joke,Wij trouwen op dezelfde dag en zitten ook nog met dat probleem. Vrienden van ons die in september getrouwd zijn, hadden gekozen voor Tina Turner. Het was een echt up-tempo liedje en de sfeer zat er al direct in.
Wij nemen waarschijnlijk ; also sprach - Zarathinstra.Een kippevel moment.Groetjes Cindy
safri duo is leuk!
Hoi,Les lacs du connemarra van Michel Sardou! De sfeer zal er zeker en vast meteen inzitten!Dit liedje geeft ook een mooi beeld als al die servetten de hoogte ingaan! Krijg er altijd kippenvel van!Grtz Debra(11/08/06)
Al toffe ideetjes. Ikzelf weet het ook nog niet te goed wat we gaan kiezen. Zal dit zeker met onzen dj eens moeten overleggen. Maar we hebben nog tijd, zoals velen trouw ik pas op 20/5/2006.Ann
Wij kiezen: u2 - it's a beautiful day.
Wij waren onlangs op een trouwfeest en daar was het Conquest of Paradise, heel speciaal! Geeft het zo'n beetje een plechtig elan. Bij ons was het a perfect day (Lou Reed denk ik). De dj kan je vast wel heel wat tips geven!groetjesGaelle
Hallo Joke,Ik was een tijdje geleden op een trouwfeest en toen iedereen aan tafel zat kwam het bruidspaar binnen op een liedje van DJ Tiësto (weet de naam niet meer precies). Wel, eerst dacht ik: wat raar, maar uiteindelijk was dat wel origineel, vond ik. Het moet natuurlijk wel een beetje bij je stijl passen, maar ze dansend gewoon naar de tafel! Best leuk!Groetjes,Ingrid
Wij hadden City of Blinding lights van U2.En iedereen zong heel spontaan: OOOH YOU LOOK SO BEAUTIFULL TONIGHT mee! heel tof!!Vanessa09/09/05