Terug naar overzicht
Toevallig heb ik vrijdag ook mijn droomkleedje gevonden! Het was de eerste keer dat ik ging kijken in Liliane Claes in Herentals. We liepen langs de rijen jurken en ik mocht zelf aanduiden wat ik mooi vond. En ja, ik heb ook een prachtige jurk gevonden van Marylise! Ik ben heel blij dat het zo vlot is gegaan.. Veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk!
Hallo,Ikzelf heb ook een kleedje van Marylise gekozen.Nog veel succes met de voorbereidingen.Gwen14.05.2010.
Je kleedje komt dan van Bruidscouture Elena in Deinze veronderstel ik?Ik ben daar 3 keer gaan passen, super vriendelijke mevrouw! En zaterdag heb ik mijn kleedje besteld! 'T is eentje van Blue.Eerste pas is bij mij op 13/02/2010. Bij jou?Zo super dat je je droomkleed hebt gevonden! Geniet ervan!Mandy10/04/2010
heb juist het zelfde meegmaakt en uit eindelijk is het zelf tope geworden met amandel kleur en hij is ook prachtig is voor mij gemaakt ken je dat ben cht super blij voor je groetjes franka
Als je naar een outlet gaat, is het normaal dat ze niet alle kleedjes in alle maten hebben en dat zij dus tonen welke modelletjes ze wel in jouw maat hebben...Maar goed, gelukkig heb je toch je droomjurk gevonden. Marylise heeft echt mooie jurken hè!
Hey bruidjesBedankt voor jullie lieve reacties.@Mandy: het komt inderdaad van bij Bruidscouture Elena. Mijn eerste pas is 26/03/2010.Vele groetjes en allemaal nog veel plezier met de voorbereidingenSophie