Terug naar overzicht
Hey Inge, Jammer dat er geen reacties zijn gekomen op je vraag. Wij trouwen in augustus 2011 en zijn nu ook op zoek naar een feestzaal. Zijn al bij het Daelhof gaan kijken en vonden het best wel een interessante zaal, maar ik vind het jammer dat ik niemand ken die er ervaring mee heeft. Gaat jullie feest er uiteindelijk nog door of hebben jullie toch voor een andere zaal gekozen? Heb jij nog iemand gevonden die wel ervaring heeft met deze zaal? Alvast bedankt! Groetjes Anniek
Hoi Anniek,ook ik wil naar het Daelhof gaan voor informatieIs jullie feest wel door gegaan afgelopen zomer en zoja, hoe is het geweest?Groetjes Claudia.
Hoi,wij hebben uiteindelijk wel ons feest daar gedaan en zijn er super tevreden van geweest !Het eten was er super lekker, zowel 's middags als 's avonds.'s middags hebben we er gegeten met ouders en grootuders en broers/zussen.'s avonds hebben we gekozen voor een 4 landenbuffet.Super lekker gewoon, iedereen was heel tevreden.We hadden dj Richard(dj van het huis), hele goeie ambiance!We kunnen terugkijken op een hele, mooie romantische dag !Groetjes Inge