Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Balonnen

26-10-2009 10:05:05
Dag Iedereen,

Ik zou héél graag mijn feestzaal opkleden met balonnen. Daarbij had ik ook nog graag ballonnen aan de kerk.
Kan mij iemand vertellen waar ik dit kan bestellen? Ik ben van Torhout (regio Roeselare)...

Alvast bedankt,
Elien 28/08/2010

Elien
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 976

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik26-10-2009 10:32:36

Op deze website vind je verschillende zaken om te versieren, ook balonnen: http://www.trouwartikelen.nl/

Ik trouw trouwens ook op 28/08 ;) In welke regio trouw jij??

Groetjes

Sarah

Elien
28-8-2010
 Meld misbruik26-10-2009 10:47:21

Hey,
Bedankt voor de info! Ik trouw in Torhout (gelegen tussen Brugge en Roeselare). Jij?

Ik moet nog zoveel regelen! Wanneer ga jij kijken voor je kleed?

-xxx-

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik26-10-2009 11:01:19

Wij trouwen in Bornem.

Ik heb mijn kleedje al gevonden! Ik was er snel bij :) Ik heb dit vorige vrijdag besteld.

Maar moet ook nog veel regelen hoor. Fotograaf, dj, vervoer... Pff, wou dat het allemaal al vast lag :)

Groetjes!

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik26-10-2009 11:35:27

Hallo

Ikzelf heb beroep gedaan op B&W Design in Kortemark. Ge kunt ze terug vinden op het internet . Hele vriendelijke mensen , niets is hen teveel en zeer correct in bediening en qua prijs valt het zeer goed mee.
Alvast veel succes met de voorbereidingen.

Petroeska
16/04/2010

Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik26-10-2009 17:25:18

Hey,

twee ballonadresjes:
- Bon-Bon Ballon, Wevelgem
- Pinocchio, Zwevezele

Groetjes van Sabrina
80 dagen getrouwd!!

Deanie

Meld misbruik26-10-2009 18:41:16

Hey hey Elien,

er is een leuk ballonnenwinkeltje in de industriezone in Oostende. 't is naast Electro Demoor in de Zandvoordeschorredijkstraat. Ik heb daar laatst een cadeauballon gaan halen om cadeau te geven, en ik was zeer tevreden. Ik heb op het werk nog een brochure liggen, als je je mail-adres geeft, dan kan ik dat inscannen en je via mail bezorgen.

Wij wonen ook in Torhout en we stappen op 12 juni 2010 in het huwelijksbootje. Heb je al gekozen in welke kerk je wil trouwen? Wij geraken er niet goed uit. We gaan komend weekend nog eens kijken in dat kerkje op Driekoningen. Anders zal het waarschijnlijk de kerk van Don Bosco worden.

Nog veel succes met de voorbereidingen!!!

Groetjes van een stadsgenote ;-)
Deanie
12/06/2010

Elien
28-8-2010
 Meld misbruik27-10-2009 8:02:37

@ Petroeska: Ik heb daar al van gehoord van die B&W Design en kortemark is niet ver voor ons! Ik ga mij zeker inlichten.

@ Sabrina: Ik wist niet dat ze in Pinocchio dat ook deden... Ook voor huwelijk??

@ Deanie: Zo leuk! Wij trouwen in de kerk van Wijnendale... Mijn ouders wonen daar. Héél mooie kerk en deze van donbosco is ook héél mooi. drie koningen vindt ik minder tof (het heeft geen uitzicht van een kerk...! Anders moet je ook eens een kijkje gaan nemen naar wijnendale. als je mail adres bezorgt, dan geef ik het telefoonnummer door! Mijn mail adres is: elienverstraete@scarlet.be (voor het balonnenboekje)

Groetjes aan allen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...