Terug naar overzicht
Aangezien je in de zomer trouwt, denk ik dat je er goed aan zou doen om het goedkopere kleedje te nemen aangezien je zelf zegt dat dit lichter is :) en de afwerking is misschien iets minder mooi als je ze naast elkaar ziet, maar als je enkel het ene hebt zal dat nooit opvallen :)van welke merken zijn ze?
Hallo Dorothea.Het dure is van Blue by Enzoani. Het goedkopere ben ik vergeten :s. Het zal morgen nog een moeilijke beslissing worden.Groetjes Keshia
Tja, dan moet je voor jezelf een afweging maken: past het dure kleed in je budget en wil je zoveel geld uitgeven aan een kleed dat je maar 1x zal dragen? Ikzelf had ook twee favorieten: eentje van €1250 en eentje van €1700. Uiteindelijk heb ik voor het goedkoopste kleed gekozen. Als je €450 omrekent naar Belgische franken, hebben we het nog altijd over een kleine 20.000 fr. verschil en dat heeft bij mij de doorslag gegeven. Voor dat geld had ik bijv. mijn juwelen, schoenen, make-up,... Veel succes nog met het doorhakken van deze knoop!
ik zou ook voor het goedkope gaan. uiteindelijk ziet niemand dat andere waartussen je dan getwijfeld hebt é. als je het toch ook heel mooi vond, dan zal je er vast en zeker in stralen!
En welke is het geworden?xxx
Hallo Edel.Het is het goedkopere geworden. Heb er een heel mooie sluier, tiara, ketting en oorbellen bij gekozen en ik had echt traantjes in men ogen toen ik het totaalplaatje zag. Het is schitterend! Ben echt heel blij met men keuze, want het dure was echt prachtig maar het ging veel te zwaar zijn om een hele dag met rond te lopen.Groetjes Keshia.