Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lengte tafellakens en kleur stoelhoezen

26-10-2009 13:49:45
Hoi, toen wij onlangs gingen proeven in onze feestzaal was er toevallig een trouwerij. Ik dus natuuuuurlijk even gaan piepen in de zaal, en wat me wat stoorde was de lengte van de tafellakens..ze vielen niet tot op de grond waardoor de tafelpoten goed zichtbaar waren.. ik sprak de maitre aan en hij zei dat dit de enige lengte van tafelkleed is dat ze hebben omwille van het feit dat te lange lakens in de weg zitten voor je knieën...
wat denken jullie? Het zijn witte/ecru tafellakens en dan komen daar donkerbruine poten vanonder..of ben ik te secuur? :-)

Ook de kleur van de stoelhoezen spreekt me niet aan, ben nogal klassiek ingesteld en wil alles int ecru. Nu zijn de tafellakens ecru dus en de stoelhoezen eerder mokka. Het zijn de enige stoelhoezen die ze hebben, maar wil er dus eventueel zelf huren..weet iemand waar dit goedkoop kan??

monica
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1367

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-10-2009 14:07:39

Ik zou het tafellaken toch ook niet tot op de grond laten komen, dan stap je er op in dat zit inderdaad niet gemakkelijk.
Persoonlijk zou ik zelf geen stoelhoezen huren, want dan moet je meestal ook de bijpassende stoelen huren... Ik keek even bij Fiesta Rent in St-Niklaas: €6,20 voor 1 stoel+ stoelhoes. Je kan ook de stoelhoezen apart nemen, dan is het €4,50 maar dan moeten de hoezen natuurlijk over die stoelen passen. En je hebt al gauw 100 hoezen nodig...

Groetjes,

Véro

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik26-10-2009 14:21:08

ik zou de tafellakens toch ook niet tot op de grond laten komen, het is absoluut niet makkelijk voor je benen en je zou wel eens kunnen voor hebben dat er iemand van zijn stoel wil stappen en achter het tafellaken blijft hangen met alle gevolgen vandien.

lesley

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik26-10-2009 15:32:26

Ik denk dat er bij ons 'tafelrokken' onder de tafellakens hingen. Die kwamen toch lager denk k, net tot op de grond?
groetjes
Nele

tami
26-6-2010
 Meld misbruik26-10-2009 16:50:52

Monica,
Nergens heb ik ooit goekopere stoelhoezen te huur gezien dan op www.ziri.be
Het is 1,5 €/hoes maar de was is daarin begrepen. Voor strikken betaal je 0,5 €/stuk.

In onze feestzaal ligt tafellinnen met gewone afmetingen op tafel maar doordat de stoelen volledig met witte hoezen bekleed zijn, is daar eigenlijk niks van te zien. En eens de gasten aan tafel zitten, is er nog minder van te zien hé. Dat neemt natuurlijk niet weg dat je best secuur mag wezen, hoor :D
Veel sukses nog !
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...