Terug naar overzicht
Ik zou het tafellaken toch ook niet tot op de grond laten komen, dan stap je er op in dat zit inderdaad niet gemakkelijk.Persoonlijk zou ik zelf geen stoelhoezen huren, want dan moet je meestal ook de bijpassende stoelen huren... Ik keek even bij Fiesta Rent in St-Niklaas: €6,20 voor 1 stoel+ stoelhoes. Je kan ook de stoelhoezen apart nemen, dan is het €4,50 maar dan moeten de hoezen natuurlijk over die stoelen passen. En je hebt al gauw 100 hoezen nodig...Groetjes,Véro
ik zou de tafellakens toch ook niet tot op de grond laten komen, het is absoluut niet makkelijk voor je benen en je zou wel eens kunnen voor hebben dat er iemand van zijn stoel wil stappen en achter het tafellaken blijft hangen met alle gevolgen vandien.lesley
Ik denk dat er bij ons 'tafelrokken' onder de tafellakens hingen. Die kwamen toch lager denk k, net tot op de grond? groetjesNele
Monica,Nergens heb ik ooit goekopere stoelhoezen te huur gezien dan op www.ziri.be Het is 1,5 €/hoes maar de was is daarin begrepen. Voor strikken betaal je 0,5 €/stuk.In onze feestzaal ligt tafellinnen met gewone afmetingen op tafel maar doordat de stoelen volledig met witte hoezen bekleed zijn, is daar eigenlijk niks van te zien. En eens de gasten aan tafel zitten, is er nog minder van te zien hé. Dat neemt natuurlijk niet weg dat je best secuur mag wezen, hoor :D Veel sukses nog !Groetjes