Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafeldecoratie Waerboom

26-10-2009 17:34:42
Wij trouwen op 10/07/'10 en ons feest gaat door in de Waerboom. In de prijs is tafeldecoratie inbegrepen, dit houdt een bloemstukje per tafel in. We mogen vooraf de kleur van de bloemen kiezen, maar niet de soort bloemen. Nu vroeg ik mij af of er bruidjes onder jullie zijn die daar ook hun feest gegeven hebben of gaan geven. Houden jullie het bij hun decoratie of voorzien jullie zelf iets? Enerzijds zou ik wel zelf iets willen kiezen, maar dat is dan wééral een meerkost.

Alvast bedankt voor jullie advies ;o)

Liefs, Marijke

Marijke
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1252

Janick
9-5-2009
 Meld misbruik27-10-2009 9:52:30

Hey Marijke,

Wij zijn op 09/05/09 getrouwd in de Waerboom. Als je het mij vraagt, laat die bloemen maar aan hen over. Bij ons was alles dik in orde, echt waar. Lig daar zeker niet wakker van en spendeer er vooral geen extra centjes aan als je het mij vraagt. Gebruik dat geld maar voor iets anders !!
Groetjes,

Janick

LeBart

Meld misbruik27-10-2009 11:48:47

idd ... niet van wakker liggen. Bovendien staan de tafels al aardig vol met borden, couverts, glazen, kandelaars ....

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik28-10-2009 11:47:39

Hey

Mijn ouders hebben er hun feest gegeven van 25 jaar getrouwd maar denk dat ze de standaard tafelversiering hebben genomen en dat was wel mooi.

Ik ben deze zomer getrouwd in een andere feestzaal waar de tafelversiering ook van de zaal zelf was en dat was echt wel mooi. Ik vind het wel een voordeel, dan moet je zelf die kosten dragen en moet je je niet inzitten van nog allemaal bloemen te gaan zetten de avond voor de trouw...

Groetjes, Laura

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik28-10-2009 13:15:40

hoi

goede keuze :)

wij trouwen in mei 2011 in de waerboom.
Ik heb ook al veel positieve reacties gehad als ik iets vroeg over de decoratie in de waerboom. ( vrienden die al een feest hebben meegemaakt daar)

ik zou niets meer doen en als je twijfeld, kan je altijd eens gaan zien tijdens een trouwfeest.

Ons hebben ze dat aanbod gedaan, we moeten gewoon een seintje geven en zij laten ons dan weten wanneer het zou passen om eens een zaal te bekijken die versierd is voor een trouw (tijdens de receptie, als niemand eenwezig is) ik zou dat zeker eens doen, maar ik ben ervan overtuigd dat t wel in orde zal zijn!!!

nog succes!!

deborah (28/05/2011)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...