Terug naar overzicht
Hey Marijke,Wij zijn op 09/05/09 getrouwd in de Waerboom. Als je het mij vraagt, laat die bloemen maar aan hen over. Bij ons was alles dik in orde, echt waar. Lig daar zeker niet wakker van en spendeer er vooral geen extra centjes aan als je het mij vraagt. Gebruik dat geld maar voor iets anders !!Groetjes,Janick
idd ... niet van wakker liggen. Bovendien staan de tafels al aardig vol met borden, couverts, glazen, kandelaars ....
HeyMijn ouders hebben er hun feest gegeven van 25 jaar getrouwd maar denk dat ze de standaard tafelversiering hebben genomen en dat was wel mooi.Ik ben deze zomer getrouwd in een andere feestzaal waar de tafelversiering ook van de zaal zelf was en dat was echt wel mooi. Ik vind het wel een voordeel, dan moet je zelf die kosten dragen en moet je je niet inzitten van nog allemaal bloemen te gaan zetten de avond voor de trouw...Groetjes, Laura
hoigoede keuze :)wij trouwen in mei 2011 in de waerboom. Ik heb ook al veel positieve reacties gehad als ik iets vroeg over de decoratie in de waerboom. ( vrienden die al een feest hebben meegemaakt daar)ik zou niets meer doen en als je twijfeld, kan je altijd eens gaan zien tijdens een trouwfeest.Ons hebben ze dat aanbod gedaan, we moeten gewoon een seintje geven en zij laten ons dan weten wanneer het zou passen om eens een zaal te bekijken die versierd is voor een trouw (tijdens de receptie, als niemand eenwezig is) ik zou dat zeker eens doen, maar ik ben ervan overtuigd dat t wel in orde zal zijn!!!nog succes!!deborah (28/05/2011)