Terug naar overzicht
ik organiseerde mijn zus haar trouw, zij wou dit ook, dus als verassing hebben we dit gedaan, op elke plaats ven de gast lag bovenaan hun bord zo een stokje met lint aan en daarop stond "bij openingsdans aansteken", de dj vermelde dit en voor de openingsdans ging iedereen in een kring rond het koppel staan, ik had wel met een paar mensen afgesproken om hun stokje later te doen aansteken en gaf er een paar extra. zeer mooi, maar sommigen vonden het gevaarlijk aansteken (en als het lintje er niet meer rond was werd het onderste gedeelte heel erg warm waardoor sommigen het lieten vallen)
Zeker dan oppassen dat de stokjes nadien in een kommetje zetten want anders kunnen deze nog gaatjes in het tafellinnen branden.GroetjesKim
Wij hadden ook vuurwerkstokjes voorzien. We hebben ze zelf uitgedeeld vlak voor de mensen aan tafel gingen (de receptie was buiten en wij stonde aan de deuropening toen de mensen binnengingen). We hebben de stokjes gegeven met de mededeling gebruiken als de DJ het vermeld! En dat is zeer goed verlopen. Iedereen gebruikte zijn stokje op het goede moment en de feestzaal had bordjes op tafel geplaatst voor nadien. HEt was een heel mooi zicht!!
Wij hadden van die breekarmbandjes. Heel leuk, kleurrijk en je hebt er veel langer geniet van. Ook geen brandplekken. Als je zaal zegt op eigen risico; hoe zit het dan met de brandgaten in het tafellinnen? Als je een rekening krijgt voor nieuw tafellinnen kan dit wel eens serieus tegenvallen hoor. groetjes, Carolina
@ Carolina: waar heb je die armbandjes gehaald? Lijkt me wel leuk om zo met veel kleur te kunnen werken!GroetjesWendy07/08/10
DOEN!!!Ik ben toevallig nog eens op t forum beland (al meer dan een jaartje getrouwd) en kan je alleen maar zeggen dat het prachtig is! Bij ons hadden mijn getuige en mijn mama dit stiekem op de tafels gelegd, dus voor ons was de verrassing nog groter! Het blijft één van de mooiste momenten van de dag, vooral omdat wij op t einde van de openingsdans ook nog een verrassing hadden: foto van echo van ons eerste kindje!Veel plezier nog met de voorbereidingen!
Bij Action. (Geel en Rijkevorsel zijn hier de dichtsbijzijnde winkels) Was het goedkoopst. nog geen euro voor 15 stokjes/armbandjes. Ook in carnaval winkels vind je deze maar dan betaal je al gauw 1,5 euro en meer. groetjes, Carolina
Heb ze ook zien liggen in de xenosGrtjs
Bedankt voor de tips iedereeen!Waar hebben jullie die vuurwerkstokjes eigenlijk gekocht?groetjes, Marijke10/07/'10