Terug naar overzicht
Waarom huur je niet in plaats van te kopen? Is niet zo heel erg duur en dan kan je toch stoffen tafelkleedjes hebben :)
Hoi!Ik weet niet vanwaar je bent, maar bij ons is er een multiculturele markt (in Heusden-Zolder). Daar is het stof echt supergoedkoop. Papieren tafellakens vind je bij Ava Papierwaren in allerlei kleurtjes
Hoi hoi, ik heb ook een losse catering en doe de versiering ook zelf.Wij hebben ons tafellinnen gehuurd bij Festa rent in hasselt, dit scheelt eigenlijk maar een 50 euro tegenover papieren tafellakens. Je mag ze daar zelfs nog vuil terug binnen brengen zodat je geen reinigingskosten moet betalen. Geloof mij ik heb alles uitgelteld, en ik vond dat papieren gedoe ook al heel duur. Ze verhuren daar ook servietten, maar ik gebruik deze als flappen om op tafel te leggen. Ik heb wel van dat heel dik papieren servietten, omdat ik deze wil plooien in een soort van waaier zodat ik ze rechtop op tafel kan zetten. Er staan namelijk gene borden op tafel bij ons, en om toch een mooi zicht te hebben bij het binnen komen, doen we het zo.Misschien ben je hier iets mee.Veel succes Liesbeth 7/05/2010
HoiWij huren tafellinnen en servetten in stof bij fiesta-rent uit sint-niklaas, valt supergoed mee in prijs en de reinigingskosten zitten inbegrepen dus zelf moet je ze niet wassen... De prijzen staan op de website en zijn inclusief btw...Veel zoekplezier!Grtjs Deborah 17/7/10
Wij hadden stoffen tafellakens geleend van kennissen, maar zij hadden dit stof ook gekocht bij de multiculturele markt in Heusden-Zolder. Bij Gifi is het baalkatoen ook erg goedkoop; ik dacht €4/meter. Wij hebben ook naar prijzen gezocht om tafellakens e.d. te huren, maar dit vonden we echt schandalig duur. Onze servietten kwamen van de Gifi; daar hebben ze van die servietten die aanvoelen als textiel. Onze vaasjes en theelichtjes kwamen van bij de Ikea.
Hey Daisy,ik stuurde je daarnet een mailtje i.v.m. Italiaanse decoratietips. Veel succes ermee en tot hoors mss?Groeten van sabrina82 dagen getrouwd!!