TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tania
|
26-10-2009 19:25:13
hallo cindy wij doen wel vermenigvuldigingsdans, maar begrijp zeker waarom jij dat niet gaat doen. ik zou als aanradder een bolonaisedans doen of een dans dat iedereen kent.macarena,..... veel succes
|
|
LeBart
|
26-10-2009 21:33:23
Persoonlijk vind ik een groepsdans of polonaise na de openingsdans een verschrikkelijk opgeklopte bedoening. Zeker als je gasten geen dansers zijn ... maar zitters en praters zal zoiets niet in dank worden afgenomen. Sfeer en ambiance erin brengen kan je in mijn opinie moeilijk forceren. Maar jij kent je gasten het beste ... sommige vriendengroepjes hebben een 'eigen nummer', je kan daarmee het feest op gang brengen. Anders een nummer waar zowel de oudere garde als de jongere aanwezigen zich in kunnen vinden ... een discoschijf of swing doen meestal hun job in zo'n geval.
cheers, LeBart
|
|
Tine
28-8-2009
|
27-10-2009 8:49:41
Hallo,
Wij hadden ook geen vermenigvuldigingsdans, mijn man zijn ma zit in een rolstoel. Er werd gewoon nog een slow na onze dans gespeeld, en automatisch komen er mensen na de dansvloer, ik zou geen polonaise na de openingsdans doen, het verschil is volgens mij te groot.
Groetjes, Tine 28/08/09
|
|
Ines
3-10-2008
|
27-10-2009 9:38:20
Hey Cindy,
Wij wilden dit ook niet, maar gewoon omdat we zelf geen dansers zijn. Onze dj raadde ons aan om van die bellenblaasdingetjes op de tafels te laten zetten zodat iedereen bellen kon blazen tijdens onze openingsdans en eigenlijk al min of meer op de dansvloer stond. Nu, het is niet helemaal gelukt, maar 't is misschien een ideetje...
Groetjes Ines reeds 389 dagen getrouwd
|
|
Natasja
17-4-2010
|
27-10-2009 10:10:30
Hallo, wij hebben eveneens besloten om geen vermenigvuldigingsdans te doen. Mijn ouders zijn gescheiden en zagen dit ook niet zo zitten. Na onze openingsdans, wat een tango zal zijn, doen wij nog een slowke waarbij de DJ zal aankondigen dat iedereen mag komen meedansen. Daarna misschien nog een slow en dan goede dansmuziek. groetjes, Natasja 17/4/2010
|
|
lesley
12-6-2010
|
27-10-2009 13:06:40
wij zijn ook van plan om geen vermeningvuldigingsdans te doen, hoe we dit gaan aanpakken weet ik niet, daar moeten we het inderdaad ook nog eens over hebben met onze dj maar de tip van nog een slow te draaien en in een keer iedereen te laten meedansen vind ik wel een goed idee zeker omdat we niet konden kiezen tussen 2 liedjes voor de openingsdans.
lesley
|
|
Véronique
31-7-2009
|
27-10-2009 18:06:59
Soms wordt ook Clouseau 'En dans' gedraaid, omdat ze zeggen: "Kom erbij, en dans..."
Groetjes,
Véro
|
|
Carolina
1-8-2009
|
27-10-2009 19:28:21
Wij gingen eerst ook geen openingsdans doen. (schoonvader gestorven) Uiteindelijk hebben we er wel ene gedaan. De eerste dans ik met mijn vader en hij met z'n moeder gedanst. De tweede dans was met onze getuigen. Mijn vader heeft dan met m'n moeder gedanst en mijn schoonmoeder met haar tweede zoon. Was bij ons zo schoon opgelost.
Waarom dans je niet elk met je moeder? Ik zou dat toch ook heel schoon vinden. Als tweede dans kan je ook je getuige of nonkels en tantes inschakelen. Of grootouders als die er nog moesten zijn.
Gewoon een algemene slow kan ook altijd. En bv. alle verliefde koppels op de vloer vragen. Liedjes als En dans of everybody on the floor... kunnen ook maar of je dan echt direct volk op de vloer krijgt??? Je kan wel met bv. enkele vrienden afspreken dat ze direct meedoen. Dit trekt direct andere aan. (dit hebben wij ook bij vrienden gedaan)
groetjes, Carolina
|
|
Cathy
26-6-2010
|
27-10-2009 21:33:21
Wij doen ook geen vermenigvuldigingsdans door overleden ouders. Na onze openingsdans vliegen we er direct in met Lorca - Ritmo de la noche en hopelijk springen ze daarmee allemaal uit hun stoel !
|
|
Vera
22-8-2009
|
27-10-2009 22:36:37
Wij hebben om die reden ook geen vermenigvuldigingsdans gedaan en de dj heeft meteen een polonaise gestart; "Heb je even voor mij" van Franske B. Een zeer afgezaagd nummer vind ik zelf ook, maar het werd zeer goed onthaald! Iedereen deed lekker mee en de dansvloer is de hele avond/nacht niet leeg geweest! Maar inderdaad; veel hangt van je gasten af. Als je vooral oudere familieleden te gast hebt, zal dit niet zo'n goed idee zijn.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|