Terug naar overzicht
Ik denk dat je best eerst het kostuum van je ventje kiest of laat kiezen en dat jullie daarna de rest van de kostuums kiezen in een winkel die deze verkoopt/verhuurt. Nadien kan elke man wanneer het hem uitkomt gaan passen, zodat voor iedereen de juiste maat voorzien wordt. Maar als jullie dat liever door iemand anders laten kiezen, kan dat natuurlijk ook, da's hoe je zelf wilt...Alexandra
Goh ja, je kiest dat zelf heIk wil heel graag zelf kiezen wat hij draagt, dus wij spreken binnen enkele maanden af (wij trouwen op 22 mei ook! ;-)) om met iedereen: mijn vader (en moeder), mjn schoonouders, mijn broers en mijn man zijn broers. Iedereen huurt dan hetzelfde kostuum, waarbij het waarschijnlijk ikzelf en de mama's zullen zijn die wat zullen beslissen wat er gedragen wordt...zo ging het toch bij mijn broer 10 jaar geleden..en ik hoorde toen ook niemand klagen.. :-)MIjn man krjigt dan enkel nog een andere das, maar voor de rest zoveel mogelijk uniformiteit.
Ruth,bij ons betaalt de familie van de bruidegom de de kostuums. De mannen gaan met bruidgom maar zonder hun vrouwen samen zien. Wij weten niet wxat zij gaan kiezen en zij weten het van de vrouwen ook niet. Ze zullen ons alleen zeggen welke kleur het zal zijn, daarmee kunnen de vrouwen hun kleed er op afstemmen :)
Wij zijn met alle mannen samen naar de verhuurwinkel geweest. Dan konden meteen ook de maten opgenomen worden.Groetjes,Véro
Hey,Ik ben samen met mijn man gaan kiezen voor de mannen van de suite.Hij had toen zijn kostuum al gekozen, en ik had het nog niet gezien.De mannen zijn dan nadien allemaal same gaan passen en ze hebben zelf de das gekozen...Was perfect !Wij zijn bij Labaere in Zottegem geweest en hebben het "retrokostuum" gekozen.En op de paar foto's die we al hebben zien ze er stralend uit !! UIteraard ook de dag zelf ;-)Doe jullie zin. Wil jij ze zelf kiezen, doe dat dan. Laat je het aan de mannen zelf over, ook goed. Ken jezelf gewoon !
Hey,Wij trouwen ook op 22 mei!! Ik ga waarschijnlijk samen met mijn ventje eerst een gaan kijken voor zijn kostuum.. daarna gaat hij alleen gaan beslissen, zo weet ik niet alle details..De mannen uit de suite gaan ook allemaal hetzelfde gekleed, maar zij gaan zonder de vrouwen.. mijn papa ging dit allemaal een beetje leiden..Groetjes,Brenda.