Terug naar overzicht
Mijn kleedje komt van bij Pierre Yves, maar ik had ook een pasbeurt bij le chapeau. Ik vond het ook echt een superverkoopster. Heel vriendelijk, wist wat ik wou, alles op t gemakje..Alleen vond ik mijn "waawkleed" daar niet, en wel bij pierre yves :-)
Goed zo! Dat was dat kleedje van Marylise hè?Ik ga morgen de knoop doorhakken bij Pierre-Yves. Ik twijfelde ook tussen twee kleedjes, een witte rok-top-combinatie van PY zelf en een (gekleurd) kleedje van Marylise.Maar hoe meer ik erover nadenk, hoe zekerder ik word dat ik voor het gekleurde kleedje moet gaan. Dat had het grootste waw-effect en is ook meer mijn stijl.
Hey,Mijn kleed komt ook van Le Chapeau en ik ben ook heel tevreden van mijn kleed en hun service daar! Verkoopster nam alle tijd om eerst kennis te maken wie ik ben en ze heeft heel goed geluisterd en aangevoeld wat ik wilde! Ze was heel eerlijk tijdens het passen en hield zich ook aan het afgesproken budget! Ik twijfelde op het einde tussen twee kleedjes maar ze liet me volledig doen wat ik zou beslissen! Ze had ook aandacht voor mijn gevolg die mee was! Ik ben echt heel tevreden over hen!Groetjes,Edel07/08/2010
Hey Debbie,In welke vestiging van Le Chapeau ben je gaan passen?GroetjesStephanie
Hey StephanieIn de carnotstraat ben ik gaan passenMijn verkoopster was Aude , een echte aanraderGreetsDebs