TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carolien
14-5-2011
|
27-10-2009 19:53:48
Dag Jolien
wij zijn daar ook gaan zien maar hebben dan uiteindelijk besloten om niet daar ons feest te geven. Het was onze 2e keuze.
We hebben besloten om deze zaal niet te nemen omdat we vonden dat alle extra's wel duur uitvielen. In principe is er geen zaalhuur, maar je moet wel de lichten betalen, bloemen apart betalen, vestiairedame, enz...
En we vreesden ook een beetje voor de vriendelijkheid van het personeel gezien ze in het restaurant zelf niet zo vriendelijk zijn. De contactpersoon is wel leuk en vriendelijk, correcte manier van werken.
Groetjes
|
|
Lindsay
28-8-2010
|
28-10-2009 8:04:40
Dag Jolien,
Wij hebben de zaal van Horta geboekt voor ons huwelijksfeest op 28/08/2010. Het is inderdaad prijzig, maar de zaalhuur valt weg, wat een redelijke besparing is natuurlijk. Volgens mij zijn de prijzen voor diner en drankenforfait trouwens niet duurder dan ergens anders. Wij waren er erg enthousiast over en inderdaad Ann Fidlers (contactpersoon van Horta) weet erg goed waarmee ze bezig is. Een fijn extraatje: Je krijgt een bruidssuite in een hotel nabij Horta voor de huwelijksnacht er gratis bij.
Veel succes
|
|
joke
1-8-2009
|
28-10-2009 14:00:00
hey!
Ik ben daar een jaartje geleden gaan feesten, dus over prijzen kan ik me niet uitspreken, maar dat was echt een magnifiek feest! geweldig mooie zaal, super lekker eten, goede dj enz enz enz daar is echt nog héél lang over gesproken. als het in je budget past : doen!
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
28-10-2009 15:15:37
Nadeel: je houdt je feest wellicht op zaterdag, dan is 't in de zomer lang markt vlak voor de Horta, 't is sowieso al 'n ramp daar te parkeren en prijzig als je in Hopland/Stadsschouwburg parkeert. Met de markt wordt het er alleen maar erger op, je hebt continu die rumoer en drukte om je heel, ook al zit je hoog op hun terras. Zelf vond ik een tuin erg belangrijk en vond ik Horta niet zo ideaal. We wonen er vijf minuutjes van, dus twee keer weest eten, kwestie van herkansing te geven. Hun borden zien er niet slecht uit, maar ik vond de smaaksensatie tekort schieten, niet dat het ronduit slecht was, maar ook niet lekker. Iets wat ik als amateur zelf ook zo zou kunnen maken.
In ieder geval veel succes!
|
|
Vicky
6-8-2011
|
17-8-2010 16:07:14
Hallo! Wij overwegen ook sterk om daar ons feest te geven, voor augustus 2011. Het enige nadeel is inderdaad misschien de parkeergelegenheid, maar je kan perfect parkeren in Parking Nationale Bank, voor €5 (24u). Joepie, ik heb er al zin in!
|
|
Jolien
23-7-2011
|
21-12-2010 15:16:41
Inderdaad, het is geboekt ! en we kijken er ook super naar uit ! En Kathleen, als die markt bezig is, heb je tenminste beziens met je kleed :) dus ook een beetje voordeel he?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|