Terug naar overzicht
Dat is goed nieuws. En met het budget dat je nu minder hebt uitgegeven, kan je dan weer andere leuke dingen doen hè.Ik twijfelde ook tussen twee kleedjes. Een klassiekere rok-top combinatie in ivoor of een gekleurd trouwkleed. Vandaag ben ik beide nog eens gaan passen. Het ivoor-kleurige kleedje vond ik nog steeds mooi maar het waw-effect van het gekleurde kleedje was zo groot, dat ik daarvoor gekozen heb.Lieve04/09/10
Dag Keshia, Een hele opluchting waarschijnlijk, nu je gekozen hebt. Ben 'blij' te weten dat er dus nog mensen zijn die een enorme twijfel hebben wij 2 kleedjes. Ook ik zat enkele weken geleden nog met die twijfel... Het éne goedkope kleedje kiezen, of het enorm dure kleedje toch maar nemen. Bij mij is het ook het goedkope geworden, zaterdag beide nog gaan passen, en vandaag de knoop doorgehakt. De centjes die je nu eraan overgehouden hebt, kan je in juwelen, lingerie, schoenen en dergelijke steken... Groetjes, Ann
Hallo.Inderdaad. Ik heb er nu een heel mooie sluier met steentjes enz in verwerkt genomen plus een mooie tiara. Dat kon ik dan niet meer nemen als ik het dure kleedje nam. Ben echt blij met men keuze en kan al niet meer wachten om het te mogen aandoen!Groetjes Keshia.