Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Motion Pictures

27-10-2009 19:10:08
Hoi iedereen,
heeft iemand van jullie misschien ervaring met Motion Pictures?
We hebben namelijk voor hen gekozen voor foto - en videografie op onze trouwdag.
Persoonlijk vonden wij het er allemaal fantastisch uitzien, maar heb toch ook nog graag een andere mening.

Bedankt!
Stephanie

Stéphanie
3-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 26 | Gelezen: 1469

Anna
19-12-2009
 Meld misbruik27-10-2009 19:18:29

Hoi,

Wij hebben al samengewerkt met Bart. Hij heeft de foto's van onze uitnodiging gemaakt. In één woord PRACHTIG. We hebben zeer veel goede reacties gehad. Wij hebben hem ook voor het huwelijk (foto's en video). Het is een kerel die zijn vak kent.

Groetjes,
Anna

Stéphanie
3-7-2010
 Meld misbruik27-10-2009 19:45:22

Hoi Anna,

Dat dacht (en hoopte) ik dus al. Toch bedankt voor de bevestiging

Groetjes,
Stephanie

Ellen

Meld misbruik27-10-2009 20:41:21

Wij doen ook beroep op Bart als videograaf :-) Super toffe gast en zijn films zijn subliem. Het is een keer iets anders dan die langdradige, ouderwetse, saaie films van meer dan een uur.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik27-10-2009 21:53:38

Ik hou helemaal niet van de aanpak van Motion Pictures. Geen zin in een nietes-wellesspelletje, over smaak valt niet te discussiëren. Mijn bevindingen zijn dus gebaseerd op datgene wat ik op hun website heb gekeken (ja, hecht er veel belang aan om al portfolio's te kijken), foto's vind ik vaak fout gekadreerd en erg gemaakt en hun filmen heeft soms weg van the blair witch project, met wat ongelukkige keuze van fragmenten. Het opmaken duurt dan een eeuwigheid en het essentiële, stadhuis en kerk, gaan ze snel voorbij aan het uitspreken van de geloften en plakken ze 'n muziekje deronder. Vond ik nogal schokkend.
Voor mij alles spontaan en zonder 'n slijmbal. Hou niet van commercanten die denken dat ze héél persoonlijk kunnen wezen als ze je niet eens kennen. Had ons 'n minuutje op huwelijksbeurs gesproken en stuurt dan 'n ongelooflijk slijmerig mailtje waarvan je weet dat 't eigenlijk standaard is met hier en daar wat persoonlijke key words in die hij noteerde tijdens klein gesprekje tijdens beurs. Zo fake dus.
Maar als zijn aanpak jou wel bevalt, ga er dan voor en veel succes!

Karolien

Meld misbruik27-10-2009 22:03:39

In vind zijn foto's koud aanvoelen. Helemaal niet wat ik van huwelijksfotografie verwacht. Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak hé. Voor mij komt hij absoluut niet in aanmerking.

Trouwens Stéphanie, zou je niet beter die vraag gesteld hebben voor je hem gekozen had? Ik weet niet hoor, maar verstandig is dat toch niet hé.

Rik

Meld misbruik27-10-2009 23:20:42

Ik denk persoonlijk... mocht je iets warmere look willen, Bart hier zeker kan voor zorgen. Zeg hem gewoon waar je naartoe wilt.
mvg www.discovideo.be

Shari
11-9-2010
 Meld misbruik27-10-2009 23:31:16

Na net eens te gaan piepen op de site lijken de foto's mij erg mooi.

Hoeveel betalen jullie voor jullie dag en wat zit er juist inbegrepen?

Wij hebben ook nog geen foto/videograaf :)

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik28-10-2009 9:54:04

Hey Stephanie,
wij zijn vorig jaar eens op gesprek geweest bij Bart (hij was toen nog niet lang bezig met huwelijken) en ik vond hem wel een sympathieke, toffe man met eigentijdse visies.
Zijn videomateriaal vond ik idd subliem maar persoonlijk vond ik het prijskaartje wat aan de dure kant.
Hij zei toen dat de film werd bewerkt tot een reportage van een kwartier à 20 minuten en dat vond ik toch wel duur voor een prijs van bijna 1000 euro, en dan bleef hij tot aan de receptie.
Maar je kunt idd alles met hem bespreken en hij past ook wel hier en daar een mouw aan. Je moet van zijn stijl houden vind ik.
Hij kwam idd wat commercieel en slijmerig over maar dat stoorde me niet.
Mijn verloofde wou dit niet dus ben ik hem gevolgd en ook iemand anders gevonden na lang zoeken. Ik heb geen enkel moment spijt gehad nu en heb een prachtige film van een uur voor bijna de helft van die prijs inclusief avondfeest, met meer de klassiekere stijl met moderne invloeden.
Maar Bart is zeker ook de moeite waard denk ik!
Voor fotografie zou ik eerder een ervaren fotograaf nemen met ervaring in huwelijken.
Het is toch een vak apart.
Fotografie en film is niet hetzelfde.
Je zult wel de juiste keuze hebben gemaakt Stefanie, alleen vind ik het ook raar dat je die vraag niet eerder hebt gesteld.
Groetjes en succes!

Shari
11-9-2010
 Meld misbruik28-10-2009 12:03:29

Heidi,

wie was jullie videograaf dan?

Want dat klinkt ook goed als je het mij vraagt...

Bedankt

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik28-10-2009 12:58:41

Hey Shari,
wij hadden gezocht in telefoongids en hadden een super goed gevoel bij Roger Aussems: 089/716457, hij werkt ook voor TVL af en toe en heeft veel ervaring.
Hij is van limburg.
Ik wil natuurlijk ook niet anderen afbreken, de stijl is geheel anders maar hij doet ook wat je vraagt van speciale beelden enz.
Groetjes.

Liese
23-5-2010
 Meld misbruik28-10-2009 17:49:55

Hoi Stéphanie. Wij hebben Motionpictures ook als videograaf en we zijn helemaal weg van hun filmpkes. Hun stijl spreekt ons enorm aan en we zijn bij Bart thuis geweest en we vonden hem een heel leuke, spontane kerel. Hetgene wat heidi zegt klopt wel niet helemaal, want je krijgt voor dat bedrag 3 films. Een videoclip van 4 minuten, een bewerkte lange film van 20 minuten en dan krijg je ook nog een film van ongeveer een uur met de onbewerkte beelden.
Daarna zijn we Bart ook nog tegengekomen op de trouwbeurs en we hebben bijna een half uur staan babbelen en lachen bij hem op de stand. Er was wel iemand bij hun en dat was zo een heel gladde jongen die je zo direkt aanspreekt. Hij had ons ook al aangesproken. Die was wel grappig en misschien wat persoonlijk, maar dat stoorde ons niet. Maar ik denk dus dat Kathleen met hem gesproken heeft en niet met Bart. In ieder geval, Stéphanie, je hoeft je geen zorgen te maken. Ik denk dat je de juiste keuze gemaakt hebt, want wij hadden op voorhand al veel rondgekeken en niemand gevonden die zelfs maar in de buurt komt in hetgene dat zij aanbieden. xx Liese

franca
16-8-2009
 Meld misbruik28-10-2009 19:01:57

hallo iedereen,
wij zijn afgelopen mei getrouwd en hebben ook gekozen voor motion pictures en dat is iets waar ik TOTAAL GEEN SPIJT van heb!!!!
bij onze kennismaking stelde hij ons meteen gerust wij hadden ideeen en hij had er en zo hebben we die samen kunnen uitwerken, het is pracht van kerel en zeker geen slijmbal!!! nadat we voor hem hadden gekozen, heeft hij vaker nog contact opgenomen hoe we stonden met de voorbereidingen enz.
Bart was op onze grote dag al aanwezig van ongeveer 9 uur tot zeker middernacht, wij hebben een leuke video clip, een dvd van ongeveer 20 min met alle belangrijke stukken, en nog een onbewerkte dvd meen van 2 uren en nog een dvd met intervieuws
ik kijk nog vaak naar onze film, en krijg nog steeds tranen in mn ogen.
En dat gevoel had ik ook toen ik de eerst keer op de site van Bart ging kijken, kende niemand van op de film maar kreeg tranen en kippevel. Heb voor Bart nog met 2 camera mannen een gesprek gehad die heb ik naar buiten gekeken ieder heeft zn stijl, maar je moet je er goed bij voelen, oke de prijs is ook belangrijk, waar ik het in het begin ook even moeilijk mee had omdat we een budget hadden maar die zelfde avond van onze afsprak bij Bart hebben we meteen toegezegd. We krijgen nu nog steeds complimenten van de film omdat het zo mooi in mekaar is gestoken.
Stephanie..... Ga er voor je krijgt ECHT geen spijt, dus als je mij vraagt ..... MOTION PICTURES !!!!!!!!!!!!!!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik28-10-2009 19:07:57

@Liese, het was wel degelijk Bart en natuurlijk keken wij ook verder rond. Hebben er zeker al gezien die beter zijn dan hem. Maar kijk, ieder zijn goesting hé. Ben blij voor jou dat jij blij bent met je reportage, is je van harte gegund.
Voor ons denk ik dat er wat meer kwaliteit in moet steken, maar dat ligt dan meer aan de eisen die wij stellen aan de foto-/videograaf. We wouden nl. ook een Babbelbox en als die dat zou doen met zelfde slijmgehalte als op beurs en in mailtjes, dan schaam ik me daarvoor bij m'n gasten, het moet een relaxte boel blijven. Misschien is dat zo bij Bart, maar dat heeft die dan niet goed kunnen overbrengen op ons tijdens beurs.

Ach jah, iedereen volgt daar wel zijn verstand EN gevoel bij dit soort keuzes, jullie moeten je dan ook niet aangevallen voelen (als da zo zou zijn)omdat jullie hem wel kozen en er tevreden van zijn. Des te beter, toch?

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik28-10-2009 19:32:16

@ Liese
de videoclip was toen apart te betalen dus er kwam toen 450 euro bovenop (hij had nog maar 1 huwelijk gedaan toen).
Dan ben ik blij voor jullie dat dit nu niet meer zo is...
@ Franca
ik ben heel blij voor je maar jouw clip vond ik middelmatig, de beelden waren té fel beweeglijk en hij bleef niet stil staan bij de belangrijkste momenten vond ik.
De clip van zijne trouw vond ik dan weer zeer mooi!
Smaken verschillen en iedere bruid en iedere videograaf is anders.
Zolang we maar tevreden zijn, dat is wat telt!

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik28-10-2009 20:01:05

Mijn excuses, heb net met wederhelft gesproken en die zei me dat hij meende dat de clip wel inbegrepen was. Ik heb ook met zoveel videografen gesproken op een maand tijd... FF rechtzetten. Sorry hoor.
x

Stéphanie
3-7-2010
 Meld misbruik28-10-2009 20:16:54

Hoi iedereen,

Ik bedankt jullie allemaal voor jullie oprechte commentaar :-).
Ik denk toch echt wel dat ik de juiste keuze heb gemaakt nu, iedereen heeft natuurlijk zijn eigen stijl en de stijl van Motion pictures spreekt mij echt wel aan.
Het moet voor ons niet al te melig zijn.

@Franca : Ik had dus net hetzelfde bij het bekijken van de clips op zijn website. Ik kreeg tranen in de ogen, zonder iemand te kennen.
Maar over het algemeen vond ik de commentaar toch zeer goed, en ja, smaken verschillen natuurlijk he

Groetjes

Bart

Meld misbruik28-10-2009 23:54:26

Hey, Amaai. Precies al wat reacties. Zal ik hier dan ook maar eens iets schrijven zeker ? ;o)
Kijk, ik zal altijd de mensen aanraden om eens persoonlijk langs te komen, want het moet langs 2 kanten klikken. Dat Kathleen conclusies trekt uit een gesprekske van 1 minuut en wat stukken uit filmpkes op de website is haar goed recht en het zegt misschien meer iets over haar dan over ons. Daar hoef ik me dus totaal niet voor te verantwoorden. Voor mij is het belangrijkste dat de mensen die wel voor ons kiezen tevreden zijn en overtuigd zijn van hun keuze. Groetjes, Bart
www.motionpictures.be

Guy

Meld misbruik29-10-2009 17:21:51

Beste allen,
Aangezien dat ik hetzelfde soort "opmerkingen" kreeg van deze "kathleen" kan ik niet anders dan reageren. Ze stelde zelfs dat ze bij ons op gesprek was geweest. TERWIJL WIJ NOOIT ontvangen maar altijd naar de mensen zelf gaan. Grappig dus dat deze persoon blijkbaar iedereen in een slecht daglicht zit te stellen om volgens mij slechts 1 reden. Het zal de vriendin zijn van de concurrent. Over MotionPictures kan ik heel kort en bondig zijn. Bart kent zijn werk. Doet zijn werk voortreffelijk en is volgens mijn mening het woord collega meer dan waard.
Mvg
Guy
www.foto-videoreportage.be

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik29-10-2009 17:50:22

@Guy, lees m'n berichtje deftig, alvorens me te citeren. Of is dat ook jullie stijl?

Ik zei dat we hem spraken op beurs en dat die aan de hand daarvan 'n mailtje stuurde. Lees het maar na! En als je er niet tegen kan dat niet iedereen vol lof, is moet je niet op een forum komen piepen waar ieder ZIJN EIGEN gedacht mag zeggen.

Kim

Meld misbruik29-10-2009 17:51:34

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik29-10-2009 17:52:17

P.S.: Ik ben boekhoudster en m'n vriend zit in de internet marketing, bovendien ken ik GEEN ENKELE videograaf persoonlijk, accepteer gewoon dat over smaken niet te discuteren valt, je houdt van iemands stijl of niet, en ik hou niet van die van Motion Pictures. Daarom

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik29-10-2009 17:56:40

woeps... te vroeg geënterd, maar zie dat Kim al verder duidelijk heeft gemaakt. Hier zijn een pak Kathleen's/Katleen's, 't is dan ook een vrij veel voorkomende naam. Trek dus geen te voorbarige conclusies waardoor je iemand ten onrechte in slecht daglicht wil zetten. Dat doe ik ook niet, ik zeg niet tegen mensen dat ze niet bij jou of Bart moeten gaan, enkel dat het niet MIJN voorkeur draagt hoe die de dingen aanpakt.
Wat dat over mij moet zeggen dat ik "enkel" afga op dat gesprek en zijn portfolio, weet ik niet. Lijkt mij toch de bedoeling van een portfolio dat anderen zich daar een beeld door kunnen vormen, wat anders is 't nut ervan Bart?
Dus zeg me maar, wat zegt dat van mij? Of wil je zeggen dat je bewust niet je beste dingen online zet en dat ik dus in gesprek moet gaan met jou om wel betere (imho) dingen te zien?

Bart

Meld misbruik29-10-2009 21:23:58

Och, feit is gewoon dat het hier een open forum is en dat er op geschreven kan worden wat men wil en door wie het wil. Is Kathleen dezelfde als Katleen van in het bericht van Guy. Misschien, misschien niet. Wie zal het zeggen ? Ik heb gewoon al meermaals op het forum m'n bedenkingen gehad bij berichten die er geplaatst werden, maar daar lig ik absoluut niet wakker van. Net zoals ik niet wakker zal liggen als er mensen zijn die onze filmpkes niet goed vinden. Dat is gewoon ieders persoonlijke smaak of mening en daar valt niet over te discussiëren. Maar goed dat iedereen een andere smaak heeft, want anders zou ook iedereen maar in dezelfde bruidsjurk rondhuppelen hè. ;o) Kathleen, uit hetgeen je zegt ben ik er eigenlijk 100% zeker van dat we niet persoonlijk met elkaar gesproken hebben, want zelf zal ik niet zomaar op mensen toestappen. Laat staan dat ik dan direkt persoonlijk zou gaan doen. Die gast die bij ons was deed dat wel en hij had misschien wel een iets of wat specialere aanpak die voor de een leuk was en voor de andere niet. Tja, in alles heb je voor en tegenstanders.
Je zegt dat je veel belang hecht aan portfolios. Ik denk wel dat we 1 van de weinige firma's zijn die zoveel verschillende filmpjes online hebben staan alsook met prijzen. De reden is gewoon dat ik het duidelijk wil hebben naar de mensen toe zodat men weet waaraan men zich kan verwachten. Zowel qua prijs als qua stijl. De mails die we nu dus krijgen zijn effectief van personen die geïnteresseerd zijn in hetgene we bieden en niet om maar even te informeren hoe goedkoop of duur we zijn.
Kathleen, ik ben nu wel nieuwsgierig welke stijl jij leuk vindt en wie jij ontzettend goed vindt. Ik kijk ook graag naar anderen hun filmpjes, want er zitten soms heel leuke bij ;o) Groetjes, Bart.
www.motionpictures.be

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik30-10-2009 7:35:14

@Bart,

ik zou niet weten of je je naam kan veranderen, en al zou ik het weten hoe, waarom zou ik mij in Godsnaam daarmee bezig houden? Is het zo'n fun om me telkens voor te doen als een Kathleen/Katleen, de ene keer met kindjes, telkens een andere trouwdatum en andere schrijfstijl, om te antwoorden op een "zelf"-geposte vraag? Misschien valt het zelf meer op als één van de velen, maar jullie gedragen jullie belachelijk door me in indescreet proberen te brengen door zo'n belachelijke insinuatie, OF jullie zijn erg paranoïa...

Feit is dat ik niet weet wie die Guy is, m'n vriend en ik hebben nog maar pas een zal, aan een videograaf zijn we nog niet toegekomen, is voor binnenkort. Feit is wel dat we Motionpictures wel al gezien hebben door huwelijksbeurs, net zoals we daar iemand anders zagen die'k wel goed vond. Een Griek, die deelde een DVD uit. Heb ze hier niet meteen bij de hand, maar anderen die ook in Antwerpen waren, zullen 't wel weten.
Een andere zijn portfolio kennen we ook omdat we die kregen aangeraden, en terecht, de prijs is sterk voor het totaalpakket en de kwaliteit die je krijgt. Artbreak heet die z'n bedrijfje. We overwegen hem wel erg sterk in ieder geval.

Ik ben gewoon een cinefiel en dus is dat beetje m'n stokpaardje, iedereen heeft zo wel wat. Op de jurk na, zal elke bruid wel iets hebben waar ze het meest streng op is, ringen, feestzaal, suite-gedoe, ... weet ik veel wat. Voor mij is dat de foto- en videograaf. Voor mijn ventje is dat uiteraard de ceremoniewagens (welk mij dan weer totaal ni interesseert, zolang 't geen koets is).

Als ik jou was, las ik nog eens mijn berichten na in dit topic en dan zie je dat ik 't heus niet slecht voorheb met jou (of Guy), maar ook dat ik niet de enige ben met die mening. Heidi deelt het gedeelte van beetje slijmerige aanpak. Of het jij was of iemand anders op beurs? Don't know, maar daar ga'k vanuit als ik een mailtje van Motion Pictures krijg die begint met:
Hey,

Alles goed ?
Het is met Bart van Motion Pictures.
Je bent bij ons aan de stand geweest op de trouwbeurs in Antwerpen en daar
hebben we gesproken over je huwelijk op 24/07/2010.

Heb je al eens even de tijd gehad om eens te kijken op onze site
(www.motionpictures.be ) naar wat voorbeelden van de videos ?
Lijkt het je interessant en is er misschien interesse voor een leuke
video-reportage ?

Moest je vragen hebben, dan hoor ik het wel van je.

Groetjes,
Bart

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik30-10-2009 7:42:32

LAP! weer te vroeg geënterd. Ik beken dat ik nu ik 't nalees, dat je niet expliciet vermeldt dat JIJ ons gesproken hebt, maar daar ga je als lezer dan wat van uit. 't Was 'n midden dertiger schat ik met halflang donkerblond haar. Anyway, of 't nu jij was of een vertegenwoordiger, die persoon deed me niet geloven in het feit dat er een klik kon bestaan, en dat is essentieel voor beide partijen. Wat dat betreft: wees gewoon erg blij dan dat ik niet voor je gekozen heb.

Ik citeer graag even dingetjes die'k hier al eerder zei in dit topic (kan je zo nalezen!):

"Maar als zijn aanpak jou wel bevalt, ga er dan voor en veel succes!"

"Maar kijk, ieder zijn goesting hé. Ben blij voor jou dat jij blij bent met je reportage, is je van harte gegund. ... Ach jah, iedereen volgt daar wel zijn verstand EN gevoel bij dit soort keuzes, jullie moeten je dan ook niet aangevallen voelen (als da zo zou zijn)omdat jullie hem wel kozen en er tevreden van zijn. Des te beter, toch?"

Diezelfde of een andere (?) Heidi zegt: "@ Franca
ik ben heel blij voor je maar jouw clip vond ik middelmatig, de beelden waren té fel beweeglijk en hij bleef niet stil staan bij de belangrijkste momenten vond ik.".

Conclusie, 't is niet omdat iemand niet van jouw stijl houdt, dat je je meteen aangevallen moet voelen. Je hebt een publiek waarbij je wel in de smaak valt, en daarvoor doe je je werk toch? Steek je energie liever daar in dan mij in discretie proberen te brengen, dat zou getuigen van veel professionaliteit. (Zelfde geldt voor Guy, maar zijn filmpjes ken ik niet, zal eens kijken in nabije toekomst.)

Bon, hopelijk heb ik mezelf klaar en duidelijk gemaakt: ik lijd NIET aan schizofrenie! :)
Ik hou er een andere smaak op na als Bart, en daar is NIETS mis mee.
En ik wil hier verder geen energie meer kwijt, veel succes nog aan ELKE BRUID EN COMMERCANT, of ze nu Guy of Bart heten. :)

Bart

Meld misbruik30-10-2009 10:52:00

Ik probeer je toch helemaal niet in discrediet te brengen, want ik beweer toch niet dat jij effectief onder een andere naam berichtjes plaatst. Dat laat ik gewoon in het midden. Mijn excuses ervoor moest het toch zo bij je overgekomen zijn.
Als ik op de beurs een blad krijg met daarop de mailaddressen van mensen die aan onze stand geweest zijn en hun mail-adres gegeven hebben, is het toch logisch dat ik een mailtje stuur om eens te informeren, want anders noemen ze ons mss nalatig of niet geïnteresseerd als we totaal niets sturen. In mijn ogen was het een simpel informatief mailtje. Voor u een "ongelooflijk slijmerig" mailtje. ;o)

Ik zal anders eens met je vriend gaan samenzitten voor wat tips, want hij doet internet-marketing hè. ;o) hehe
In ieder geval mercikes voor je reactie en mening.
Greetz en succes met je huwelijk, Bart
www.motionpictures.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Fotograaf nodig?
Inge Grossen in Vlaanderen, Brussel,...
Ik houd van spontaniteit, humor, echtheid en van kleurrijke mensen ! Deze in beeld brengen is mijn passie en talent. Als jullie hier ook van houden en toevallig ook nog van elkaar ... dan denk ik dat we samen een fantastische reportage kunnen maken ! Meer info
Kris Van Exel Photography Wedding photojournalism in Vlaanderen
Something Different Meer info
Huwelijksfotografie | Tom Van Langenhove Professionele huwelijksreportages tegen betaalbare prijzen. in Vlaanderen
Huwelijken fotografeer ik graag zoals ze zich afspelen, spontaan en echt. Vastgelegd op een professionele manier, met oog voor details en sfeer. Kijk zeker eens op mijn website voor recente reportages en prijzen. Meer info
 in Gent
Photo4You Leuke en originele reportages. Alle foto's worden bewerkt Geen verplaatsingskosten in gans Belgie in Merchtem
Stijlvolle reportages waarbij persoonlijke en originele aanpak mijn belangrijkste troef is Zomerpromotie !!!Bij het boeken van een reportage met album krijg je nu een verlovingsreportage gratis erbij Meer info
Collin Yves GCV Jarenlange ervaring als huwelijksfotograaf mét eigen fotostudio! in Mechelen-Vilvoorde-Leuven (Zemst)
Neem graag een kijkje op de website www.huwelijksfotograaf.nu Mogelijkheden van opmaak tot dans. Studio te Vilvoorde en fulltime fotograaf. Meer info
Wouter Colen artistieke en spontane huwelijksfoto's in Antwerpen
deze pagina wordt niet meer onderhouden, voor recent werk kan u terecht op www.woutercolen.com Voor boudoir: www.bohoboudoir.be Meer info
The Photobox Experience Let the experience last forever! in Ekeren
De perfecte tool op uw event (huwelijk, verjaardagsfeest, vrijgezellenfeest, bedrijfsfeest, receptie, ...) Leg met de Photobox het samenzijn met uw vrienden en familie vast voor altijd.... Meer info
Ans Volckaerts Fotografie Just say yes! in Booischot / Heist op den Berg
Ans Volckaerts fotografeert uw huwelijk op een spontane, professionele manier. Telkens weer met een unieke aanpak, bestaande uit 2 pakketen: silver shoot & golden shoot. Voor meer info of vragen geef me gerust een seintje: www.ansvolckaerts.be Meer info
Utika Photography Foto's met passie in Herenthout
♥♥ Gaan jullie trouwen? Nog op zoek naar een fotografe voor een sprankelende en verrassende bruidsreportage? ♥Met veel passie en enthousiasme leg ik graag de mooiste dag van jullie leven tot in de fijnste details vast! Contacteer mij voor meer info! Meer info
Beeldzoeker Jullie persoonlijke fotojournalist in Turnhout
Ik ben een echte 'Beeldzoeker' en dat mag je letterlijk nemen. Ik registreer in de grootste stilte jullie mooiste momenten en word daarbij 'onzichtbaar'. Resultaat: authentieke foto's met levensechte emoties. Jullie trouwdag, zoals hij echt is! Meer info
M-pictures Uw fotograaf voor alle evenementen ! in beerse (en in heel Vlaanderen)
Uw fotograaf voor alle evenementen! Trouw-communie-doop Fotoshoots familie-dieren-auto's Sportevenementen-bedrijfsfeesten U ontvangt altijd alle foto's in hoge resolutie op dvd, zonder logo of watermerk. groetjes, Marc info@m-pictures.be Meer info
Fabrik Fotografik foto-grafisch-creatief in Hove
Tomas Digneffe 0478/80.34.54 Voor fotografie (huwelijk-portret-baby / event,corporate) Maar ook voor grafisch werk kan je bij mij terecht. Samen overleggen we wat jullie graag willen. Dus zowel voor fotografie als grafisch werk vraag ik wat de klant wilt. Meer info
PINEIZE Huwelijksfotografie in Kessel
Bij mij kan u terecht voor uw huwelijksreportages. Bekijk gerust de website en contacteer me indien u nog vragen zou hebben. Ik kijk uit naar onze samenwerking! Meer info
stevengoovaerts.be on location photographer – weddings | engagements | love | life in Mortsel
Wij maken foto's die uw verhaal vertellen... Meer info
Stef Boey Fotografie Uw Foto's , onze Passie ! in Mechelen
Professioneel huwelijksfotograaf en docent fotografie Syntra, gepassioneerd door fotografie, spontaan, weet mensen snel op hun gemak te laten voelen, flexibel, veelgehoord compliment: mensen herbeleven hun huwelijk dankzij onze foto's. Prijzen op maat. Meer info
Fotografie Schnabel Portret- en huwelijksfotografie in Willebroek
Portret- en Huwelijksfotograaf uit Willebroek. Jullie huwelijk documenteren en een album ontwerpen? Ik bespreek graag de mogelijkheden zodat jullie je trouwdag elke keer opnieuw mogen herbeleven met een glimlach. Meer info
iFix Creations Fotografie voor al je mooie momenten ! in Brecht
Stappen jullie binnenkort in het huwelijk? Ben je op zoek naar een spontane fotograaf om jullie mooiste dag vast te leggen? Dan is iFix Creations iets voor jou! Bekijk het iFix Creations Portfolio om enkele leuke ideeën op te doen. Meer info
             HUWELIJKSFOTOGRAAF   MAREC Mini huwelijksalbum Kado bij boeking 2021 "A Picture tells more than a thousand words " in Baal 0479/46-20-16 fotograaf.marec@gmail.com
Nu bij boeking voor 2021 gratis mini huwelijksalbum kado! Ik bied 2 professionele huwelijkspakketten aan of eigen samenstelling formule , tegen zeer betaalbare & scherpe prijzen ! www.huwelijksfotograafmarec.be Professionele Huwelijksreportage's Meer info
Indra Laenens In een gezellig, spontaan en ontspannen kader maken we er samen een unieke reportage van! in heel belgië
Ik ben een gediplomeerd fotograaf, gespecialiseerd in huwelijken. Ik vereeuwig mooie spontane momenten. Jullie dag is mijn inspiratiebron. Naast een album, lever ik steeds al beelden op DVD. Meer info
Stijn Willems Photography Uw fotograaf met een oog voor retro, modern en romantiek! in Aarschot
Je huwelijk is een unieke en geweldige dag! Als fotograaf is het een eer om deze dag vast te leggen met oog voor een vleugje modern, retro ,romantiek en heel veel plezier! Meer info
Cedric Alexandre Photography "When now becomes Forever" in Hoegaarden (GRATIS verplaatsing in gans België)
Cedric Alexandre Photography staat garant voor kwaliteit en dit aan competitieve prijzen. Gratis verplaatsing over gans België! Bezoek onze website en ontdek onze pakketten. Wij maken van uw unieke dag een magisch moment! Meer info
FZ PRO Het beste huwelijksfeest tegen de beste prijzen! in Hasselt
-Weddingplanner -Videografie -Fotografie -Geluidsinstallatie -Lichtinstallatie Meer info
EMOFRAGMA WONDERBOX WEDDINGS in Kermt
Omdat we niet alleen magische settings bedenken,maar ook magie creëren,beginnen we elke keer weer met luisteren.Onze crew vermengt creativiteit met organisatorisch talent om elke Wonderbox a-typisch te maken,gestructureerd en met respect voor elke detail. Meer info
Huwelijksfotografen Michel en PDH65 Uw droom, ons project! in Zonhoven
Michel en PDH65 zijn 2 fotografen die de handen in mekaar hebben geslagen. Zij zorgen ervoor dat jullie mooiste dag voorzien wordt van prachtige foto’s. Jullie kunnen rekenen op jarenlange ervaring. Meer info
Bart Bosmans Fotografie 2 mensen op naar het oneindige geluk in de liefde! in Herk-de-Stad
De pure waarheid. De klanten die ik fotografeer zeggen vaak, dat ze de ware hun, in de foto’s terug zien, wat uiteindelijk het beste compliment is wat je kan krijgen. Ik hou van naturel licht en vind de leuke tijd met de klant belangrijker de het werk zel Meer info
Tomislav Kovacicek Photography Premium wedding photography in Bilzen
Premium wedding photography by Tomislav Kovacicek, Croatian photographer based in Bilzen, Limburg, Belgium Meer info
DJL-photo We capture your memories for life in Engelmanshoven
Both passionate about photography, we love to capture and eternalize your most beautiful lifetime Memories. As both of us are as well social as helpful we will help you enjoy your memories 4-ever. John en Daisy Meer info
Stefan Van Pamel - Fotografie Oog voor kwaliteit én details ! in Brugge & België
Een ontspannen huwelijksdag is een aangename dag, geen eindeloos poseer-gebeuren. Een spontaan beeldverhaal met een knipoog naar traditionele fotografie. Meer info
Fotoboks DE Photo Booth voor op uw feest! in brugge
Creëer unieke herinneringen met een Fotoboks fotostrookje in uw gastenboek! Meer info
MaDeWeddingPhotography MaDeWeddingPhotography, De juiste keuze voor jullie mooiste dag ! in Veldegem
Als fotograaf van huwelijksfotografie leg ik graag jullie mooie dag vast op beeld. Een unieke shoot met wondermooie bewerkingen en spontane foto's tijdens jullie ja-woord nemen we er graag allemaal bij. Contacteer ons vrijblijvend voor een gesprek! Meer info
Nick Decombel Fotografie JULLIE dag op een frisse, spontane & moderne manier in beeld gebracht. in Oostende
Nick Decombel Fotografie = FUN EMOTIES ECHT NATUURLIJK DETAILS = http://www.nickdecombel.be Meer info
FOTO WILLEM Kwaliteit hoeft niet altijd duur te zijn ! in OOSTENDE en gans vlaanderen
De mooiste dag van uw leven ! Graag wil ik dit op een spontane manier vastleggen, kleur of zwart-wit, iets om je leven lang van te genieten. Of wie wil niet eens een reeks foto's waar je zelf in de belangstelling staat ? Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
DVfoto Kwalitatieve fotografie aan een correcte prijs in Kuurne - actief in gans Vlaanderen
Een huwelijk is een unieke belevenis waarbij het belangrijk is om ook een schitterend aandenken te hebben. Daarom realiseren we onze reportages met 2 fotografen Meer info
FREDERIC VANWALLEGHEM HUWELIJKSFOTOGRAFIE *** Professionele & spontane huwelijksreportages - Gespecialiseerd in Leica fotografie, portret en documentaire in heel België
Full-time gediplomeerd kunstfotograaf gespecialiseerd in huwelijksfotografie, documentaire, reportage en portret. marriageweddingphotography.com Meer info
Fotoaanhuis Lincy & Dirk Originele en betaalbare huwelijksfotografie in heel Vlaanderen in Waregem
Bridal Boudoir fotografie - Originele verlovingshoots - save the date - Unieke huwelijksfotografie - Trash that dress? als het net iets anders mag zijn kijk dan zeker eens op onze website - groeten Lincy & Dirk Fotoaanhuis Meer info
Christ Vilez Ervaren én budgetvriendelijke huwelijksfotograaf... van voorbereidingen thuis tot einde recepties... alles op USB of DVD! in Ardooie & gans Vlaanderen!
Op zoek naar een ervaren en betaalbare huwelijksfotograaf, waarbij je alle foto's krijgt in hoge resolutie, groot formaat? Zo beschik je achteraf over alle mogelijkheden om zelf foto's, foto's op doek, albums via onlineservices te bestellen... Kom binnen! Meer info
Britt Vangenechten in Gent
http://www.brittvangenechtenfotografie.be Meer info
ptr.pictures in gentbrugge
Sarahshoot in Melle
Ik ga er 100% voor om jullie dag fantastisch vast te leggen. Na 15 jaar ervaring kunnen jullie me dan ook volledig vertrouwen. Mail of bel me gerust voor meer info. Liefs, Sarah Meer info
De Sutter Photography De huwelijksfotograaf. in Uitbergen
Hallo, graag stel ik mezelf voor. Ik ben Tom De Sutter uit Uitbergen. Noem mij gerust een fotografiefreak avant la lettre. Mijn grootste troeven zijn originaliteit, budgetvriendelijk, dienstverlening en op maat en met gespecialiseerd in huwelijken. Meer info
mémoires Het is feest en daar horen foto's bij! in In heel vlaanderen!
Liefde voor fotografie... Passie voor het leven... Gebundeld in een beeld! For the rest of the story, please visit my portfolio! www.Liesduerinck.be Volg me op facebook : Lies Duerinck Photography ! Meer info
Nancy Maes Photography in Bottelare/Merelbeke
Photography Maes Nancy/matimba.be Meer info
fotografie jurgen van de putte Lifestyle fotografie in Gavere
Reportage van 's morgens tot receptie voor 695 euro. Alle foto's digitaal in hoge resolutie. Meer info