Terug naar overzicht
Wij gaan dit niet doen op onze trouw. We trouwen ook niet voor de kerk, maar de volgende dingen heb ik al gezien op huwelijken:ijskreemkarretje laten komen (ook leuk voor de 'groten' :))kleine zakjes snoepKlein speelgoedje (zo bv het kleinste van lego)Als je zo'n kleine beertjes wil, zou ik eens gaan kijken bij de zeeman. Ik heb daar ooit dezelfde speeltjes gekocht als ze in bart smith hadden maar bij zeeman waren ze maar 1 euro en bij bart smith bijna het dubbel! Bij blokker heb je ook altijd leuke dingetjes.Maar met iets voor te eten, scoor je altijd! :)
Wij hadden zakjes met suikerhartjes (hartjes van Makro, de verpakking van AVA) en aan elk zakje hing ook nog een stempelstift (Kruidvat). Voor 100 zakjes waren wij €34 kwijt.Voor een foto: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_foto2.php?... Groetjes,Véro
wij trouwen enkel voor de wet. wordt er dan ook voor cadeau'tjes gezorgd voor de kindjes?xxx
Dat kies je zelf. Vrienden van ons hadden dat wel gedaan. Er zijn altijd wel kindjes die een bloemetje komen afgeven.Groetjes,Véro