Terug naar overzicht
Wij hadden:mijn getuige (broer) met vriendinde getuige van mijn man (zijn broer) met vriendinmijn mama met schoonpapamijn man met zijn mamamijn papa en ikIn de kerk zelf ging iedereen per koppel zitten. Mijn getuige en ouders aan 'mijn' kant (dus links), de getuige en ouders van mijn man aan zijn kant (rechts).Groetjes,Véro
bruidegom met moedermoeder bruid + vader bruidegomgetuige bruid + partnergetuige bruidegom + partnerbroers/zussen + partner volgorde in leeftijd en eerst die van de bruidbruid + vadergroetjes
Hey,als je volgens je suite wil opstellen volgens de étiquette, is het als volgt : bruidegom met zijn moedermoeder vd bruid met vader vd bruidegomgrootouders vd bruid als die er zijngrootouders vd bruidegomzussen en broers vd bruidzussen en broers vd bruidegomgetuigen vd bruidgetuigen vd bruidegomooms en tantes vd bruidooms en tantes vd bruidegomneven en nichtenbruidsmeisjes en -jonkersjij met je vaderZo ga je in de kerk binnen. Bij het buitenkomen :bruidsmeisjes en jonkers die een erehaag vormen en event. bloemblaadjes strooienjullie als koppel ouders bruidegomouders bruidgrootouders bruidegomgrootouders bruidzussen en broers bruidegomzussen en broers bruidgetuigen bruidegomgetuigen bruidooms en tantes bruidegomooms en tantes bruidneven en nichten Groetjes