TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
26-9-2009
|
27-10-2009 21:53:34
Hey Ilse,
Als je daar zin in hebt, dan moet je dat zeker doen :-) Ik ben er ook gaan passen maar mijn kleedje kwam uiteindelijk van Kaat Tilley. Dianna David is echt wel een winkel waar je je een prinsesje voelt. Ze maken daar alles op maat zoals jij het wilt dus je past verschillende modellen rok en dan zoek je het topje dat erbij past en dan nog een kantje enzo. Fin ja, ben wel blij dat ik daar geweest ben. De verkoopster viel op zich ook mee. En de kleren zijn echt wel prachtig. Dus zeker doen! Voor mij was het uiteindelijk iets te klassiek maar doet niets af aan de winkel en collectie natuurlijk!
Succes! Evelien
|
|
Marijke
10-7-2010
|
27-10-2009 22:18:15
Beste Ilse,
ik heb mijn kleedje daar gekozen! Ik was enorm aangenaam verrast door hun professionele aanpak. Je kan volledig zelf bepalen wat je wil en zij maken het voor je. Ik heb op mijn afspraak enkele ideetjes meegenomen en aan de hand daarvan hebben ze voor mij een ontwerp gemaakt. De beslissing was snel gemaakt. Nu afwachten...
Marijke 10/07/'10
|
|
marijke
13-9-2009
|
28-10-2009 17:38:06
aha, mijn kleedje kwam ook van Dianna David en ik was ook super tevreden! Zeer professioneel, echte kwaliteitsstoffen én origineel want alle andere trouwkleedjes lijken in vergelijking een beetje prêt-a-porter, je hebt een jurk die uniek is. ik vond het een aanrader, prijs/kwaliteit staat in verhouding! en zeer vriendelijke bediening, zowel de verkoopsters als dianna zelf zijn heel sympathiek en bijzonder professioneel. je kleed wordt tot in de puntjes opgemeten en aangepast volgens jouw lichaam. Met als dat gestoef moet ik straks nog adverteergeld betalen, hihi... Nee serieus, een aanrader. vele groetjes
|
|
Pieter
|
1-11-2009 8:56:12
kijk ook eens op de site van panimoda. mooie jurken tegen lage prijzen, en we hebben veel keus.
|
|
Jolien
14-5-2011
|
31-5-2010 19:54:59
Hoi dames,
Ik ben dit weekend voor de eerste keer gaan kijken naar bruidskledij en dat was bij Dianna David. Ik had een goed gevoel bij de uitleg die ik heb gekregen - zeer professioneel en enorm mooi materiaal. Ik weet echter niet goed hoeveel geld ik moet opzij zetten. Ik heb al eens gehoord dat je wel tot 3000 euro kan betalen en dat vind ik wel veel... Wat hebben jullie betaald voor je jurk van bij Dianna David?
Groetjes,
Jolien
|
|
Jolien
14-5-2011
|
31-5-2010 19:55:03
Hoi dames,
Ik ben dit weekend voor de eerste keer gaan kijken naar bruidskledij en dat was bij Dianna David. Ik had een goed gevoel bij de uitleg die ik heb gekregen - zeer professioneel en enorm mooi materiaal. Ik weet echter niet goed hoeveel geld ik moet opzij zetten. Ik heb al eens gehoord dat je wel tot 3000 euro kan betalen en dat vind ik wel veel... Wat hebben jullie betaald voor je jurk van bij Dianna David?
Groetjes,
Jolien
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|