Terug naar overzicht
Wij zijn dit jaar in september naar Thailand geweest, en dit viel héél goed mee! Hangt er wel een beetje vanaf waar je zit (wij hebben een rondreis gedaan en in het noorden was het weer iets beter dan in het zuiden), maar eigenlijk hebben we overal zon gehad. De regenbuien zijn meestal van korte duur, en "storen" niet zoals het hier stoort, en even later schijnt de zon al weer.Ik zou je wel afraden om naar Patong Beach gegaan, dit is het meest toeristische strand op Phuket en net daardoor écht niet gezellig. Wel een strand-aanrader zijn de Phi Phi eilanden (waar mijn vriend me ten huwelijk vroeg trouwens :p).
wij hebben hetzelfde! Bali zou een heel goeie bestemming zijn dan.wij denken nog na over Namibie. Zuid Afrika is beter later vb in oktobergrLizi21/08/2010
Toscane!!! Zeker doen!!! Zalig en aangenaam weer hebben wij er dit jaar gehad. En zelfs begin oktober nog in bikini op strand liggen...FIE
Australië!!ben er 8 jaar geleden geweest. is het prachtigste land waar ik ooit geweest ben! enorme verschillen, avontuur en ontspanning! ik ga alleszins binnen 2 jaar terug!