Terug naar overzicht
Sophie , Ik zou het gewoon vragen 1 persoon meer of minder kan toch geen probleem geven?Veel succes op jullie grote dag!Groetjes Dorien09/07/10Groetjes Dorien
Die ene persoon zal er zeker nog bijkunnen hoor! Gewoon een seintje geven aan jullie feestzaal en die zorgen dat alles in orde komt... Groetjes en heeeeeeel veel plezier gewenst!
We kregen de week voor onze trouw voortdurend bericht van mensen van: ik kan niet komen, ik kan wel komen, ik ben van wacht en mogelijks kan ik niet komen,...Heel vervelend, maar van de feestzaal mochten wij tot op de dag voor de trouw de gewijzigde aantallen doorgeven.
hallo,zeker vragen hoor, klant is uiteindelijk koning(in).enne genieten e zaterdag van jullie dag!!
Doen !Ik heb vrijdagavond om 17u, dag voor trouw, nog 3 wijzigingen moeten doen... en het was geen enkel prbleem !Groetjes
Hoi,Gewoon vragen normaal kan dit geen enkel probleem zijn.Tenslotte klant is koning eh :-).Geniet ervan.Gwen14.05.2010.
Moeten ze maar rekening mee houden dat er altijd nog bij kunnen komen en afvallen! Het is te hopen dat je zus nu bij haar vriend blijft tot het weekend want plezant is het niet voor jou dat je dat nu nog allemaal moet regelen. Geniet ervan!
Zalen zijn dat wel gewoon.. bij een vriendin van mij kwamen er ook ineens 2 mensen bij, en die konden gewoon aanschuiven. Gewoon vragen, klant is koning :)