Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum Limburg lange maten

28-10-2009 14:34:42
Beste bruidjes en bruidegommetjes,

Mijn verloofde en ik wonen in Sint-Truiden en zijn op zoek naar een winkel waar we kunnen gaan kijken voor een kostuum voor mijn verloofde.
Het enige probleem is dat hij 2,02 meter is en dat hij dus een speciale maat nodig heeft. Ik weet niet of een lengte-maat overal verkrijgbaar is.
Kent iemand een winkel in onze buurt die lange maten heeft voor trouwkostuums.
Ook gewoon ideeën van winkels voor trouwkostuums zijn welkom, dan check ik wel even met de winkel voor ik een afspraak maak.

Alvast bedankt!

Anneke

Ann
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1592

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik29-10-2009 15:34:04

Hallo,

Bij Bex in Stevoort doen ze dat normaalgezien wel. In Maasmechelen Village heb je ook een deel winkels met kostuums, mss kan je daar ook eens navragen?

Nog veel succes met de voorbereidingen!

Groetjes,
Katrien
132 dagen getrouwd!

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik29-10-2009 15:47:16

frickx Stapelstraat Sint Truiden

Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik30-10-2009 10:42:30

Ik zou ook voor frickx in st-truiden gaan, is dichtste bij voor jullie
anders kan je ook naar Serdons in hasselt gaan en pal zileri in hassel; mijn nu-echtgenoot is ook 2m en we zaten wat met zelfde problemen ;)

Groetjes,
Nathalie

Ellen

Meld misbruik31-10-2009 4:18:48

Ann
17-4-2010
 Meld misbruik31-10-2009 17:32:05

Dankjewel voor de verschillende reacties!

@Nathalie: waar zijn jullie dan gegaan?

Nathalie
19-6-2010
 Meld misbruik9-11-2009 23:12:49

Hoi Ann

Bij Stijn Helsen in de Diesterstraat te Hasselt wordt het costuum helemaal op maat gemaakt, je krijgt er uitgebreid stijl-en kleuradvies en mag meerdere keren gaan passen. Het prijskaartje is wel designer-prijs... Kostuum op maat, hemd, das, riem en schoenen (allemaal Helsen) ongeveer 2000euro. Maar is allemaal ook draagbaar na de trouw met een ander hemd of das...

Nattie
19.06.2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info