Nu Online
Momenteel zijn er 549 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

volgorde suite met gescheiden ouders

28-10-2009 16:23:32
Hallo bruidjes,
Ik zit met een klein vervelend situatie. Hoe moet ik de volgorde van mij suite regelen??? mijn vriend zit met gescheiden ouders ( en ze komen niet bepaald meer overeen... )
- mijn getuige ( beste vriendin ) + vriend
- zijn getuige + vriendin ( mijn bruidsmeisje én zijn zus )
- zijn mama + stiefpapa
- zijn papa + stiefmama
- mijn mama + papa
- mijn zus ( mijn bruidsmeisje )
- 4 bruidsmeisjes ( zus, schoonzus en 2 vriendinnen )
- 4 bruidsjonkers ( 4 vrienden )
- 1 bruidskindje

Hoi Yee

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 507

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik29-10-2009 11:16:01

Wij hebben ook gescheiden ouders en om 'suite' problemen te vermijden, werken wij gewoon niet met een suite. Enkel wij en onze kindjes komen de kerk binnen op muziek. De rest van de zogezegde suite gaat gewoon de kerk binnen gelijk iedereen.

Idem voor de eretafel. Enkel onze getuigen zullen bij ons aan de eretafel zitten. Onze ouders zitten bij hun respectievelijke families aan de tafels naast de eretafel.

Marc
14-11-2009
 Meld misbruik29-10-2009 11:28:52

Wat zijn wij toch gezegend op dat vlak. Mijn schoonouders, die ook gescheiden zijn, komen nog heel goed overeen. Ze gaan zelfs nog bij mekaar op visite. Het enig probleem is dat mijn stiefvader dit jaar overleden is en zijn moeder misschien alleen moet wandelen. Daar proberen we natuurlijk een mouw aan te passen.
Het is jullie trouw en ze moeten zich maar gedragen als volwassen mensen. Zou ik hen ook duidelijk maken. Mijn moeder en schoonmoeder komen ook niet overeen, maar één kick en beide gaan ergens anders tegen mekaar roepen.

groetjes
Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...