Terug naar overzicht
Is die vriend jou aanstaande of is het een 'gewone' vriend?Ik vind het nogal raar als je je man gaat bedanken op een speciale manier. Veel mensen hebben immers een donkere periode achter de rug, en vaak is het de verse echtgenoot die je uit de put geholpen heeft... Niet te veel extra emo-momenten inlassen zou ik zeggen, je trouw is al emotioneel genoeg!
Hallo CindyAls je hem wil bedanken in de mis, dan zou ik het na de commmunie doen. Ik heb dan ook een bezinningsmoment ingelast waarin ik onze ouders bedank ... GroetjesLien
hoi cindyIk had een tekstje voorbereid om vlak na de wettelijke trouw (wel nog voor de burgemeester) aan mijn man voor te lezen en had dat met de ambtenaar burgerlijke stand op voorhand helemaal afgesproken. Op de dag zelf is die ambtenaar dat echter kompleet vergeten en ik zat toen zelf al met zoveel emoties dat ik dacht, ik doe het straks wel. Maar omdat die dag al zo ontzettend druk is en er zoveel dingen tegelijk gebeuren en er al zoveel emoties zijn, is het er niet van gekomen. De dag na onze trouw lag mijn tekstje naast ons bed (je kent dat, na het feest naar huis en zo veel andere dingen te doen :)) en mijn man las het terwijl ik nog lag te slapen. het heeft hem zo geraakt dat hij begon te huilen en hij was zelf blij dat ik het niet op de dag zelf had gelezen, het zou té emotioneel geweest zijn. Je moet maar zien wat je zelf wil, en hoe je man erop zal reageren en de rest, desnoods kan je het nog na de kerk doen? (dat is sowieso al emotioneel beladen he)succes ermee!Gaelle39 dagen gehuwd :)
Hoi, Zelf heb ik ook iets in petto voor mijn aanstaande! Ik denk dat ik dit moment zal inlassen tussen het hoofdgerecht en dessertbuffet want ik denk als ik het later zal doen dat het er dan niet meer zal van komen! Ik wil ook dat mijn grootouders er nog bij gaan zijn en ondanks hun leeftijd denk ik dat ze na het dessertbuffet naar huis zullen gaan dus het moet er dan maar voor zijn! Als ik eraan denk, krijg ik overal kippenvel!!!Veel succes en ga er maar voor!!!!Grtz debra