Nu Online
Momenteel zijn er 512 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst voorlezen aan mijn vriend.

25-10-2005 13:52:31
Hoi,
Ik zit met een probleempje.
Ik heb een mooie ontroerende tekst geschreven voor mijn vriend. Hij heeft mij 6 jaar geleden uit een donkere periode geholpen en heeft voor mij en mijn kindjes toen heel veel gedaan. Nu wil ik hem op onze trouwdag ook even in de bloemetjes zetten.
Eerst wou ik de tekst lezen in de kerk, maar wanneer dan? En zal ik niet te emotioneel reageren?
Ik wil wel dat onze familie dit hoort, dus het afgeven met een kadotje vind ik minder geschikt. Iemand andere ideetjes?
Alvast bedankt,
Cindy

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 620

Marlies
20-12-2007
 Meld misbruik25-10-2005 14:05:55

Is die vriend jou aanstaande of is het een 'gewone' vriend?
Ik vind het nogal raar als je je man gaat bedanken op een speciale manier. Veel mensen hebben immers een donkere periode achter de rug, en vaak is het de verse echtgenoot die je uit de put geholpen heeft... Niet te veel extra emo-momenten inlassen zou ik zeggen, je trouw is al emotioneel genoeg!

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik25-10-2005 16:27:15

Hallo Cindy

Als je hem wil bedanken in de mis, dan zou ik het na de commmunie doen. Ik heb dan ook een bezinningsmoment ingelast waarin ik onze ouders bedank ...

Groetjes

Lien

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik25-10-2005 16:33:47

hoi cindy

Ik had een tekstje voorbereid om vlak na de wettelijke trouw (wel nog voor de burgemeester) aan mijn man voor te lezen en had dat met de ambtenaar burgerlijke stand op voorhand helemaal afgesproken. Op de dag zelf is die ambtenaar dat echter kompleet vergeten en ik zat toen zelf al met zoveel emoties dat ik dacht, ik doe het straks wel. Maar omdat die dag al zo ontzettend druk is en er zoveel dingen tegelijk gebeuren en er al zoveel emoties zijn, is het er niet van gekomen. De dag na onze trouw lag mijn tekstje naast ons bed (je kent dat, na het feest naar huis en zo veel andere dingen te doen :)) en mijn man las het terwijl ik nog lag te slapen. het heeft hem zo geraakt dat hij begon te huilen en hij was zelf blij dat ik het niet op de dag zelf had gelezen, het zou té emotioneel geweest zijn. Je moet maar zien wat je zelf wil, en hoe je man erop zal reageren en de rest, desnoods kan je het nog na de kerk doen? (dat is sowieso al emotioneel beladen he)
succes ermee!
Gaelle
39 dagen gehuwd :)

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik25-10-2005 16:49:52

Hoi,

Zelf heb ik ook iets in petto voor mijn aanstaande! Ik denk dat ik dit moment zal inlassen tussen het hoofdgerecht en dessertbuffet want ik denk als ik het later zal doen dat het er dan niet meer zal van komen! Ik wil ook dat mijn grootouders er nog bij gaan zijn en ondanks hun leeftijd denk ik dat ze na het dessertbuffet naar huis zullen gaan dus het moet er dan maar voor zijn!
Als ik eraan denk, krijg ik overal kippenvel!!!

Veel succes en ga er maar voor!!!!

Grtz debra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...