TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kathleen
24-7-2010
|
29-10-2009 17:45:28
Eerder onbekende merken, L.R., Marylise, Pronovias, Rembo Styling, etc... de grote namen zal je er niet vinden. 't Zijn de goedkope kleedjes omdat het goedkope, onbekende merken zijn. Niet dat ze daarom minder zijn, maar is niet mijne stijl, 't is allemaal beetje popperig.
|
|
Prinses
17-4-2010
|
29-10-2009 17:50:41
Ik dacht dat ze de kleedjes van de grote merken eigelijk kopiëren? Je kan eens gaan kijken hé! Als je er niets vind ga je toch gewoon naar een andere winkel?
|
|
Synthia
29-8-2009
|
29-10-2009 18:41:48
Kathleen, Ik zocht een alles behalve 'popperig' kleedje en heb dat gevonden in de collectie van rembo styling... En goedkoop???
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
29-10-2009 18:58:47
@Synthia, lees nog eens goed. ;)
Dat zijn de grote merken en die verkopen ze er niet, zoals ik zeg: "de grote namen zal je er niet vinden". Dus... wat vind je er wel, goedkope, onbekende merken, waarvan ik de stijl wat popperig vond. Zelf vind ik Marylise ook mooi, R.S. soms ook wel. ;)
|
|
Edel
7-8-2010
|
30-10-2009 11:31:36
Hey,
De kleedjes zijn er idd goedkoper maar hun service...... wij hebben daar heel veel problemen gehad vorig jaar met de trouw van mijn zus! Ze waren niet alleen zeer onvriendelijk en hautain maar er was niets in orde! We hebben de avond ervoor nog een naaister moeten zoeken enzo! Weken voor het huwelijk merkten we al dat de kleren niet binnen waren, niet in orde waren! Terwijl we op tijd zijn gaan kiezen en bestellen! We hebben er ferm achter gezeten maar we werden steeds brutaal aan de deur gezet! Ook bij vriendinnen waren er grote problemen! Er bestaan outled-winkels die even goedkoop zijn en die meer te bieden hebben! Geen kopies en goede service! Ze snijden in hun eigen vel want nu trouw ik en wij komen er niet meer! Een gemiste kans want we zijn met veel!
Groetjes, Edel 07/08/2010
|
|
Elke
|
30-10-2009 12:16:24
Heel erg bedankt allemaal voor jullie reacties.
Ik denk dat ik er toch maar geen afspraak ga maken als ik je reactie lees, Edel. Ik vond ook dat ze zo kort was aan de telefoon en precies niets wou zeggen over de merken.
Groetjes, Elke
|
|
Edel
7-8-2010
|
30-10-2009 13:48:15
Hey Elke,
Je hebt groot gelijk! Want het was echt een nachtmerrie en we waren niet alleen! Het gaat uiteindelijk om veel centjes en dan verwacht je daar toch iets terug voor in de plaats! Ik heb wel een paar goede adressen van outled-winkels als je wil!
|
|
kristien
25-6-2010
|
30-10-2009 15:59:42
Hey,
ook mijn nicht had haar kleed er gekocht, en die retouches waren echt ronduit slecht gedaan! De bustier stond echt gigantisch ver open, en het kleed was ook gewoon echt niet mooi...
Wij gingen er normaal passen maar hebben ons kleed al gevonden bij boetiek maya, dus zegden onze afspraak af. Aan de telefoon waren ze ontzettend onvriendelijk, hoewel ze op de trouwbeurs wel vriendelijk leken.
Ons kleed is nu misschien wel duurder, maar ik heb er tenminste het volste vertrouwen in dat het in orde komt!
|
|
Edel
7-8-2010
|
30-10-2009 16:49:10
Hey,
Nog voor de namiddag-receptie heeft een vriendin mijn kleed met veiligheidsspelden moeten maken! Nee voor mij heeft Farah Love volledig afgedaan! Er zullen wel af en toe mensen content zijn zeker want anders blijf je niet open maar ik hoor er toch vaak slechte dingen! Wat ook raar was dat je de eerste betaling met je kaart kon doen en toen we uiteindelijk bij afhaling de rest moesten betalen hadden ze zogezegd geen bankcontact!!!! Liegen dat die konden!!!!!!!!! Over alles: de ene week was de naaister ziek, de andere week hadden ze het te druk...... En als ze een verkeerde maat hebben besteld zoals bij mijn suitekleed dan zijn ze boos op jou! Krijg je verwijten dat je te mager bent of zoals bij een vriendin haar trouwkleed zeiden ze letterlijk: dan had je maar niet zo moeten vervetten!!!!!!! Dit was een maand voor haar trouw! En ze zeiden ronduit dat ze er niet aan konden doen dus dat meisje is op een ander gegaan! Maar het voorschot was ze uiteraard kwijt! Sorry maar wat we waar hebben meegemaakt....
|
|
Imke
4-4-2009
|
30-10-2009 16:50:28
idd de kleedjes zijn er idd goedkoper maar zijn het ook niet waard. Het zijn poppekleedjes waarvan je ziet dat ze goedkoop zijn. Ik heb besloten om 200 euro meer te geven aan mijn rembo kleedje en de juwelen goedkoper te houden
Imke
|
|
MADELINE
20-8-2010
|
17-7-2010 23:26:13
een vriendin van mij gaat haar kleed passen en dit is het verkeerde blijkbaar. Ze heeft haar voorschot nu wel terug gekregen maar ja zo kort voor een huwelijk nog een ander kleed vinden rampen rampen
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|