Nu Online
Momenteel zijn er 528 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

openingsdans tango

25-10-2005 17:26:16
Wij zouden graag een tango dansen als openingsdans, maar zijn nog op zoek naar een leuk, gepast nummer. Niet makkelijk!
Iemand een idee?
Dankje
Katrien

Katrien
25-2-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1878

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik25-10-2005 19:19:32

Hoi Katrien,

Het is maar een idee dat ik geef maar heb je al eens de film 'Moulin Rouge' gezien? In de film zit er een scéne waar ze het liedje 'Roxanne' van the Police brengen maar in een Tang-jasje gestoken!
Het is een heel passioneel nummer en dat is toch wel een belangrijk punt als we het over tango hebben! Ik vrees wel dat de tekst niet toepasselijk is! Je doet ermee wat je wil hé, luister er eens naar en je zult zien hé!
Veel succes met de zoektocht naar een geschikte tango-openingsdans!

Gtrz Debra
(11/08/06)

Els
1-4-2006
 Meld misbruik25-10-2005 21:50:49

gewone tango of argentijnse?? Voor de argentijnse is Milonga Triste een superaanrader!! qua gewone tango kan ik momenteel niet op iets geschikts komen eigenlijk...

Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik26-10-2005 8:04:28

Tango in Paris ! super mooi nummer van film "shall we dance"

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...